آفتاب
رییس سازمان بهزیستی:

محصولات و تولیدات مددجویان بهزیستی باید بازاریابی شود

محصولات و تولیدات مددجویان بهزیستی باید بازاریابی شود

تهران- ایرنا- رییس سازمان بهزیستی کشور گفت: تولیدات و محصولات مدد جویان تحت حمایت این سازمان به دلیل نداشتن بازاریاب و سرمایه گذار در انبارهای سازمان بهزیستی دپو شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، همایون هاشمی روز یکشنبه در مراسم افتتاحیه خانه فرهنگ و هنر بهزیستی در محل شیرخوارگاه آمنه افزود: تولیدات مددجویان تحت حمایت این سازمان باید به فروش برسد و عواید حاصل از فروش این محصولات باید صرف توانمندسازی و ارتقا و توسعه کارگاه های تولیدی آنها شود.

وی تصریح کرد : با توجه به ماده 39 برنامه پنجم توسعه، سازمان بهزیستی مکلف است سالانه 10 درصد از مددجویان تحت حمایت را توانمند سازد و از چرخه حمایتی خارج کند.

وی با بیان اینکه در دو سال اخیر برنامه راهبردی این سازمان تدوین و بازنگری شده است، افزود: واژه توانمندسازی را به قادرسازی که نوعی خود اتکایی و توجه به حامعه هدف محسوب می شود، تغییر دادیم.

رییس سازمان بهزیستی کشور درمورد قادرسازی مددجویان گفت: این افراد با کمترین امکانات مستقل می شوند که از جمله آنها هنر خوداتکایی و باورمندی است.

وی با بیان اینکه خانه هنر و فرهنگ در فاز اول حمایت از مددجویان تحت حمایت از امروز افتتاح شد، گفت: در فازهای دوم و سوم خانه اندیشه هنرمندان و گود نمایش بزودی راه اندازی می شود.

به گفته هاشمی 62 گروه تئاتر و یکصد گروه موسیقی با این سازمان همکاری دارند که باید این افراد ساماندهی شوند.

رییس سازمان بهزیستی اضافه کرد: خانه هنر پاتوقی برای هنرمندان محسوب می شود که سازمان بهزیستی را در راستای اهداف ذاتی آن کمک خواهد کرد.

اجتمام (39**9188/9317
کد N112710

وبگردی