آفتاب

بیانیه خانه احزاب به مناسبت 22 بهمن

بیانیه خانه احزاب به مناسبت 22 بهمن

شورای مرکزی خانه احزاب ایران از همه احزاب و تشکل‌های سیاسی و آحاد جامعه می‌خواهد با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن همچون گذشته در تقویت وحدت و همبستگی ملی و دفاع از ارزش‌های انسانی و دینی انقلاب اسلامی بکوشند.

ایلنا: خانه احزاب به مناسبت 22بهمن بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایلنا، در این بیانیه به لزوم حضور نهادها و تشکل‌های سیاسی و صنفی در راهپیمایی این روز تاکید شده است.

متن كامل این بیانیه در ادامه میآید:

22بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، یادآور نهضت آزادیخواهانه، استقلال طلبانه و عدالت‌جویانه ملتی است که در سال 1357 با اتکا به آرمان‌های بلند امام خمینی و شهیدان و مجاهدانی که در طول تاریخ، حرکت خود را مبتنی بر کرامت انسانی و معنویت بنیان نهاده بودند به ثمر نشست و با شعار محوری «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» زمینه تشکیل حکومتی بر پایه مردمسالاری دینی را فراهم آورد.

بدیهی است احزاب و تشکل‌های صنفی و سیاسی به عنوان نهادهای پیشرو جامعه، برای تحقق مردمسالاری بیشترین نقش را دارند و با بهره‌گیری از اصول مصرح قانون اساسی که میثاق ملی ایرانیان و خون بهای شهیدان است بایستی که همواره در صحنه تلاش و فعالیت حضور داشته و از دستاوردهای انقلاب در این بخش صیانت کنند.

شورای مرکزی خانه احزاب ایران ضمن گرامیداشت این مناسبت فرخنده؛ از همه احزاب و تشکل‌های سیاسی و آحاد جامعه می‌خواهد با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن همچون گذشته در تقویت وحدت و همبستگی ملی و دفاع از ارزش‌های انسانی و دینی انقلاب اسلامی بکوشند.

کد N112693

وبگردی