آفتاب

سبد کالا به بنده نیز تعلق گرفته است/تشریح وضعیت مرزبانان ربوده شده

سبد کالا به بنده نیز تعلق گرفته است/تشریح وضعیت مرزبانان ربوده شده

فرمانده نیروی انتظامی ضمن تشریح وضعیت امنیتی توزیع سبد کالا، آخرین وضعیت مرزبانان ربوده شده را اعلام کرد.






به گزارش خبرنگار «انتظامی» خبرگزاری دانشجویی دانشجویان ایران (ایسنا)، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم در حاشیه همایش سراسری روسای پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سؤال که آیا به شما سبد کالا تعلق گرفته است یا خیر؟ گفت: به تمام کارکنان نیروهای مسلح سبد کالا تعلق گرفته است و در این راستا به بنده نیز تعلق گرفته است.




وی همچنین در پاسخ به شیوه نامناسب توزیع نیز گفت: به نظر می‌رسد این مسئله می‌توانست بهتر مدیریت شود که حوادثی رخ ندهد، اما نکته قابل توجه آن است که رفتارها همیشه قابل پیش‌بینی نیست و شاید اگر اطلاع‌رسانی می‌شد، ساماندهی بهتر بود.




احمدی‌مقدم در پاسخ به این سؤال که آیا نحوه توزیع سبد کشته داشته است؟ گفت: اگر منظور زیر دست و پا ماندن است، گزارشی نداشته‌ایم و نزاع و درگیری نیز در ازدحام و شلوغی پیش می‌آید و به مانند رایگان بودن سینماها، به نظر می‌رسد غافلگیر شدند و فکر نمی‌کردند اقدام عمومی این گونه باشد اما با تجربه کسب شده بتوانند بهتر عمل کنند.




فرمانده ناجا همچنین در مورد آخرین وضعیت پنج مرزبان ربوده شده، گفت: ناجا معترض به دولت پاکستان شده است چرا که چطور ممکن است پنج مرزبان در کمین نقطه صفر توسط عناصری ربوده شده و داخل خاک پاکستان برده شوند و حتی از این افراد تصویر منتشر شود و نوع برخورد دولت پاکستان با مرزهای ما قابل قبول نیست و امیدواریم وزارت امور خارجه چاره‌ای بیندیشد.




انتهای پیام




کد N112656

وبگردی