آفتاب

خاتمی: مردم در روز 22 بهمن دلبستگی خود به انقلاب را نشان می دهند

خاتمی: مردم در روز 22 بهمن دلبستگی خود به انقلاب را نشان می دهند

تهران- ایرنا- رییس شورای مرکزی مجمع روجانیون مبارز گفت: مردم در روز 22 بهمن دلبستگی خود به اصل انقلاب را نشان می دهند.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی جماران، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی در مراسم تجدید میثاق اعضای مجمع روحانیون مبارز با آرمانهای امام خمینی(ره) و در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی، ابراز امیدواری کرد پس از تحقق حماسه سیاسی، با زمینه سازی برای رفع کدورت ها در راهپیمایی 22 بهمن شاهد حضور پرشکوه مردم و حرکت در جهت خواست های امام و انقلاب باشیم.

وی اظهار داشت: ملت ایران در انقلاب اسلامی توانست از نظام استبدادی وابسته به بیگانه نجات پیدا کند و مسیر پیشرفت و ترقی را در مسیری بپیماید که ارزش های الهی بخصوص عدالت در عرصه اجتماعی بر آن حاکم باشد.

وی افزود: رویکردهای مختلف در درون انقلاب می گنجیدند و خود امام هم عنایت داشتند که این گرایش ها به رسمیت شناخته شده و حضور داشته باشند.

رییس شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز تصریح کرد: افتخار مجمع روحانیون مبارز این است که خود را نزدیک به امام(ره) می داند و رویکردی دارد که آن را به جهت گیری و نظر امام(ره) نزدیک تر می داند.

وی اضافه کرد: گرچه به همه کسانی که برای انقلاب زحمت کشیده اند و در عرصه بوده اند احترام می گذاریم اما آنچه برای ما مهم است این است که دلها به هم نزدیک شود و باز هم به آن لحظات و زمانهایی که همه در کنار همدیگر سربلندی ایران، پیروزی انقلاب اسلامی و حاکمیت ارزش های الهی بر جامعه را می خواستیم، برگردیم، زیرا ملت واقعا در این راه فداکاری کرد.

خاتمی با بیان اینکه امسال که نظر رهبری معظم در خصوص حماسه سیاسی رخ داده و تحولاتی را شاهد بوده ایم و مردم نشان دادند که چه جهت گیری هایی دارند، ابراز امیدواری کرد به آرمانها نزدیک تر شده و زمینه ای فراهم شود که دلها به هم نزدیک شود و باز هم با رفع کدورت ها و نگاه به آینده همه در خدمت چیزی قرار بگیریم که برای آن انقلاب انجام شد و امام آنها را می خواستند.

وی اظهار داشت: امیدوارم خداوند همه ما را موفق بدارد تا در مسیری که مورد رضایت اوست حرکت کنیم و واقعا در راهپیمایی روز 22 بهمن همانطور که مردم در تمام سالها دلبستگی خود به اصل انقلاب را نشان داده اند، به آن اهتمام بورزند.

رییس جمهوری پیشین افزود: امیدواریم امسال هم شاهد حضور پرشکوه مردم باشیم و دلهایمان متوجه آینده ای که بهتر از امروز است بشود و همه در کنار هم بتوانیم این مسیر را طی کنیم.

سیام(1)1429**1535
کد N112652

وبگردی