آفتاب

دعوت حزب اسلامی كار از مردم ایران برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن

دعوت حزب اسلامی كار از مردم ایران برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن

ازسوی دیگر به دست اندركاران برگزاری مراسم 22 بهمن نیزتوصیه اكید می‌كند تا ضمن ممانعت از بروز رفتارهای گروه‌های تندرو و افراطی زمینه برگزاری مراسمی وحدت آفرین و در شأن ملت ایران و ایام الله دهه فجر را فراهم نمایند.

حزب اسلامی كار در بیانیه‌ای از مردم برای حضور در راه پیمایی 22 بهمن دعوت كرد.

به گزارش ایلنا، متن این بیانیه در ادامه می آید:

سی وششمین بهار انقلاب از راه رسید. 22 بهمن1357 بدون شك بزرگترین و به یاد ماندنی ترین روز درتقویم بیداری ملت ایران است. درهم پیچیدن نظام شاهنشاهی و برگزیدن نظام جمهوری اسلامی بی تردید با حضورگسترده توده های مردم و رهبری داهیانه و شجاعانه حضرت امام خمینی(ره) امكان پذیر بود. رویدادی كه در قرن بیستم بسیاری از معادلات جهان مدرن را دستخوش تغییرات بنیادین كرد.

توجه بی نظیرامام خمینی (ره) به اراده و خواست مردم در فرآنید پیروزی انقلاب و در طول دوران حیات پر بركت آن رهبر عظیم الشان و نیز یكپارچگی آحاد جامعه ایرانی دركنار مبارزات گسترده نخبگان،روشنفكران و روحانیون بهمن 57 را در تاریخ جهان ماندگار كرد.

اكنون كه به گرامیداشت سی و ششمین بهار انقلاب نشسته ایم بیش و بیش از هر چیز نیازمند رجوع به اصول اساسی انقلاب اسلامی و بویژه قانون اساسی آن هستیم.

در شرایط فعلی اجرای بی كم وكاست شعارهای آغازین انقلاب كه روح و عصاره آن شعارها و مطالبات در قانون اساسی دمیده شده است به مهمترین و اصلی ترین مطالبات ملی تبدیل شده اند.چرا كه یادآوری دهه فجر57 نه صرفاً یادمانی ازآن روزهای باشكوه و گرامیداشت تاریخی آن روزها بلكه بهترین فرصت و امكان برای بازخوانی و بازاندیشی ریشه ها و خواستگاه های انقلاب اسلامی است.

بازگشت به روح مردم سالاری انقلاب اسلامی و توجه به خواست و مطالبات بحق مردم، روح و بن مایه اصلی قانون اساسی است. روحی كه می تواند مانع بسیاری ازكج روی ها و هدررفت منابع سرشارملی شود.درحقیقت صیانت ازشعارهای انقلاب دردهه50 و60 و توجه به مطالبات توده های مردم درانتخابات 24 خرداد ماه 92 ضرورتی انكارناپذیر است.

بنابراین حزب اسلامی كارضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای انقلاب اسلامی و بخصوص امام شهیدان حضرت امام خمینی(ره) از عموم ملت ایران دعوت می كند تا در22 بهمن 92 ضمن حضورگسترده در مراسم راهپیمایی،تجدید میثاقی دوباره با آرمان های مردمی انقلاب داشته باشند.

ازسوی دیگر به دست اندركاران برگزاری مراسم 22 بهمن نیزتوصیه اكید می كند تا ضمن ممانعت از بروز رفتارهای گروه های تندرو و افراطی زمینه برگزاری مراسمی وحدت آفرین و در شأن ملت ایران و ایام الله دهه فجر را فراهم نمایند.

 

کد N112651

وبگردی