آفتاب
معاون راهبردی قوه قضاییه:

حضور بی‌واسطه بهترین شیوه نظارت است

حضور بی‌واسطه بهترین شیوه نظارت است

معاون راهبردی قوه قضاییه گفت: کارآمدی و سلامتی، دو هدف والای دستگاه قضایی است.

معاون راهبردی قوه قضاییه گفت: کارآمدی و سلامتی، دو هدف والای دستگاه قضایی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، محمدباقر ذوالقدر با اشاره به اهداف عالی دستگاه قضایی، کارآمدی و سلامتی دستگاه قضایی را با توجه به بیانان حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری دو هدف والا دانست.

وی با اشاره به بیانات حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری که مهمترین قوه در نظام جمهوری اسلامی را قوه قضاییه دانسته‌اند تا جایی که اگر قوه قضائیه اصلاح شود و عادلانه برخورد کند همه امور کشور اصلاح می‌شود، یادآور شد: دستگاه قضایی عهده‌دار توسعه و تامین عدالت است و این یعنی ما به سمتی برویم که کارآمدی قوه قضائیه عملی شود؛ چرا که اگر اینگونه شد احساس رضایت مردم را در پی خواهد داشت.

معاون راهبردی قوه قضائیه ادامه داد: باید همواره خروجی ها و پیشرفت کارها را مدیریت و مراقبت کنیم و با این منطق نظارت فقط به معنای شناسایی آسیب ها نیست بلکه هدف رفع مشکلات و تنگناها است.

ذوالقدر، یکی از نشانه‌های اصلی نظارت را نظارت ستادی دانست و افزود: شیوه‌های مختلفی جهت نظارت وجود دارد که موثرترین آنها نظارت میدانی و حضور در محل ستادی است که می‌تواند به عنوان موثرترین شیوه مفید واقع شود. به معنای دیگر حضور بی واسطه و میدانی بهترین شیوه نظارت است.

انتهای پیام

کد N112572

وبگردی