آفتاب
با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری

فومنی: انتقادات نباید بین مردم شکاف ایجاد کند

فومنی: انتقادات نباید بین مردم شکاف ایجاد کند

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در مورد ضرورتِ شرح صدر داشتن مسئولان و منتقدان در قبال یکدیگر، اظهار کرد: انتقادات نباید میان مردم شکاف ایجاد کند.

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در مورد ضرورتِ شرح صدر داشتن مسئولان و منتقدان در قبال یکدیگر، اظهار کرد: انتقادات نباید میان مردم شکاف ایجاد کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد زارع فومنی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با اشاره به بخش‌هایی از بیانات مقام معظم رهبری در مورد لزوم وجود وحدت میان مردم و مسئولان در جامعه، خاطرنشان کرد: همه قوای کشور باید با یکدیگر وحدت و انسجام داشته باشند؛ چراکه انقلاب اسلامی ما با وحدت کلمه به پیروزی دست پیدا کرد.

وی ادامه داد: چنانچه همه مردم و مسئولان با یکدیگر وحدت داشته باشند و برای گذر از موانع و برطرف کردن مشکلات جامعه دست به دست یکدیگر بدهند، قطعاً کشور به یک ثبات نسبی دست پیدا خواهد کرد.

این فعال سیاسی همچنین به تاکید رهبری در مورد اهمیت شرح صدر برای مسئولان و منتقدان، اظهار کرد: رهبری هیچگاه منکر انتقاد نیستند بلکه ایشان می‌فرمایند انتقاد باید صورت بگیرد اما در حال حاضر که دولت، ‌دولتی نوپاست، این انتقادات نباید منجر به ایجاد شکاف در جامعه و بی‌اعتمادی مردم نسبت به مسئولان شود.

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات در ادامه با تاکید بر اینکه "انتقادات باید همراه با پیشنهادات مطرح شود"، افزود: من معتقدم که نباید هیچگاه راه را بر انتقاد بست، چراکه همگان باید آزاد باشیم و انتقاد کنیم و در عین حال این انتقادات باید منصفانه و نزدیک به واقعیت باشد.

فومنی با بیان اینکه "نشان دادن نقطه ضعف در برابر آمریکا موجب ناراحتی مردم می‌شود"، تصریح کرد: همانطور که مقام معظم رهبری در بیانات اخیر خود فرمودند، ما برای حفظ استقلال کشور خود باید در برابر قدرت‌های مداخله‌گر از خود ایستادگی نشان دهیم و همواره بر موضع استبدادستیزی خود بمانیم چراکه آرمان‌های انقلاب و امام راحل نیز بر این مواضع است.

وی با تاکید بر اینکه "همگان باید در برابر قانون سر تعظیم فرود بیاوریم"، گفت: همه مردم و مسئولان کشور باید در برابر آمریکا‌یی‌ها، ‌ابرقدرت‌ها و زورگویان دنیا بایستند و همگی باید بر ضرورت حفظ استقلال کشور خود تاکید کنیم.

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات در پایان با دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن، تصریح کرد: در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، همه گروه‌ها و سلایق باید در این راهپیمایی سراسری شرکت کنند و با حضور خود به دشمنان انقلاب و ملت بفهمانند که ما ملتی نیستیم که بخواهیم در برابر زورگویی‌های ابرقدرت‌ها کوتاه بیاییم.

انتهای پیام

کد N112481

وبگردی