آفتاب

اعتراض یک نماینده به عدم توزیع جداول بودجه در صحن مجلس

اعتراض یک نماینده به عدم توزیع جداول بودجه در صحن مجلس

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اعلام تذکری نسبت به عدم توزیع جداول بودجه در مجلس شورای اسلامی اعتراض کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، در جلسه نوبت صبح روز شنبه بررسی پیشنهادات کمیسیون ها در بخش هزینه ای لایحه بودجه در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار داشت.

بهروز نعمتی نماینده مردم اسدآباد با اعلام تذکری نسبت به عدم ارائه جداول بودجه اعتراض کرد.

نعمتی اظهار داشت: هفته گذشته به ریاست مجلس تذکر دادیم که جداول بودجه باید به صورت پیوست در صحن علنی مجلس توزیع شود اما متاسفانه تا امروز که بررسی بندهای بودجه در حال پایان است، این جداول به دست نمایندگان نرسیده است.

وی با بیان اینکه امکان دارد در جداول حقوق مردم و نمایندگان ضایع شود، اظهار داشت: اگر عدم ارائه این جداول علتی دارد اعلام کنید، شاید چاپخانه های مجلس خراب شده باشد و اگر حق نمایندگان است که از جداول پیوستی اطلاع داشته باشند، مشکل را حل کنید.

غلامرضا مصباحی مقدم رئیس کمیسیون تلفیق با درخواست نایب رئیس مجلس که در غیاب لاریجانی اداره جلسه را برعهده داشت در پاسخ به این تذکر، گفت: امروز صبح جلسه کمیسیون تلفیق برگزار شد و تا پایان بررسی جداول بودجه جلسه به پایان نرسید.

نماینده مردم تهران ادامه داد: کارگروهی در حال بررسی مصوبات کمیسیون تلفیق در خصوص جداول است و این جداول در اختیار نمایندگان قرار خواهد گرفت تا اگر احیانا بخواهند نظرات خود را اعمال کرده و پیشنهاد برگشت به لایحه دولت بدهند.

در ادامه محمدرضا باهنر نایب رئیس مجلس که در غیاب لاریجانی اداره جلسه را برعهده داشت، گفت: تا زمانی که همه مصوبات مجلس در خصوص لایحه بودجه را نداشته باشیم عدد دقیق ماده واحده لایحه بودجه مشخص نمی شود، لذا جداول بودجه میان نمایندگان توزیع خواهد شد و در صحن مجلس بررسی می شود.

نماینده مردم تهران اظهار داشت: در جلسه بعدازظهر عدد دقیق ماده واحده اعلام خواهد شد.

کد N112479

وبگردی