آفتاب
نماینده مردم اسدآباد در مجلس:

جداول لایحه بودجه هنوز در اختیار نمایندگان قرار داده نشده است

جداول لایحه بودجه هنوز در اختیار نمایندگان قرار داده نشده است

تهران-ایرنا-نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به این که بررسی لایحه بودجه سال 93 کل کشور امروز در مجلس پایان یافته ولی هنوز جداول این لایحه که می بایست پیوست لایحه باشد به دست ما نرسیده است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، بهروز نعمتی درجلسه علنی امروز یکشنبه مجلس شورای اسلامی در تذکری با استناد به ماده 186 آیین نامه داخلی مجلس گفت: من هفته گذشته هم تذکری مبنی بر این که جداول لایحه دراختیار نمایندگان داده نشده نیز دادم.

وی افزود: هم اکنون بررسی لایحه بودجه سال 93 کل کشور به پایان رسیده ولی هنوز جدولی به دست نمایندگان نرسیده است.

نعمتی خاطر نشان کرد: چرا این جداول هنوز به دست نمایندگان نرسیده است شاید چاپخانه مجلس خراب است اگر علتی دارد به ما بگویید زیرا اینگونه حقوق نمایندگان تضییع می شود.

در این هنگام محمدرضا باهنر نایب رییس دوم مجلس از غلامرضامصباحی مقدم رییس کمیسیون تلفیق مجلس خواست در این راستا توضیحاتی ارائه کند.

مصباحی مقدم دراین راستا گفت: ما امروز جلسه تلفیق را تا زمانی که جداول لایحه بودجه را بررسی نکردیم به پایان نرساندیم.

وی ادامه داد: امروز این جداول به صحن علنی مجلس شورای اسلامی ارجاع می شود تا در اختیار نمایندگان قرار گیرد که اگر نظری دارند ارائه کنند.

محمدرضا باهنر نایب رییس دوم مجلس نیز در این راستا گفت: یکسری مسائل وجود دارد که ما آن را به کمیسیون تلفیق ارجاع می دهیم در مورد ماده واحده نیز اینگونه است که تا همه بودجه بسته نشود نمی توانیم رقم نهایی را اعلام کنیم.

وی اظهار امیدواری کرد: تا قبل از ساعت 12 جداول لایحه بودجه برسد و ما همچنین ماده واحده را در جلسه عصر به رای مجلس می گذاریم .

وی تاکید کرد: ما هیچ موضوع غیرارجاعی از کمیسیون تلفیق را نمی پذیریم.

سیام**9121 ** 1418
کد N112415

وبگردی