آفتاب
رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح:

برای قتل و خودزنی باید تدابیری اندیشیده شود

برای قتل و خودزنی باید تدابیری اندیشیده شود

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح با اشاره به اینکه هر انسانی یک سرمایه است، گفت: وقوع جرم باعث هدر رفت سرمایه‌های کشور می‌شود.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح با اشاره به اینکه هر انسانی یک سرمایه است، گفت: وقوع جرم باعث هدر رفت سرمایه‌های کشور می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم بهرامی صبح‌ امروز در مجمع استانی پیشگیری از وقوع جرم در بین نیرو‌های مسلح خراسان جنوبی ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، گفت: انقلاب اسلامی انقلابی است که به گفته بسیاری از اندیشمندان، غرب را به لرزه درآورد و اکنون زلزله‌ای است که همچنان کاخ ابر قدرت‌ها را می‌لرزاند.

وی در خصوص پیشگیری از وقوع جرم در بین نیروهای مسلح، اظهار کرد: عقل و منطق پیشگیری را بهتر از درمان می‌دانند؛ چرا که کم‌هزینه‌تر و راحت‌تر بوده و با وحدت و انسجامی که در میان نیروهای مسلح وجود دارد در این راستا گام‌های زیادی برداشته شده است.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح‌ با اشاره به اینکه هر انسانی یک سرمایه است، اظهار کرد: هر جرمی باعث اتلاف سرمایه می‌شود و در واقع پیشگیری حافظ این سرمایه‌هاست و کسی که جرمی را انجام می‌دهد موجب از بین رفتن ارزش‌ها می‌شود.

بهرامی با تأکید بر فرمایش رسول اکرم(ص) که فرمودند "دنیا از بین برود بهتر است از آنکه یک مؤمن کشته شود"، گفت: پیشگیری از وقوع جرم هدف انبیاء است؛ چرا که انسان‌ها دارای کرامت هستند و نباید با به وجود آمدن برخی از مسائل به خودکشی یا خودزنی فکر کنند.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح با اشاره به اینکه تبعیض و تحقیر شخصیت افراد از دلایلی است که موجب می‌شود افراد به سمت خودکشی و همچنین دیگرکشی بروند، یادآور شد: قتل و خودزنی یک مسئله ساده نیست و باید برای رفع آن راهکارهایی را تدبیر کرد و به آن جامه عمل پوشاند که این عامل وظیفه آحاد جامعه است.

انتهای پیام

کد N112285

وبگردی