آفتاب

بیانیه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران به مناسبت 22 بهمن

بیانیه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران به مناسبت 22 بهمن

مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران به مناسبت یوم‌الله 22 بهمن بیانیه‌ای صادر کرد.

مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران به مناسبت یوم‌الله 22 بهمن بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، متن این بیانیه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

در طلیعه سی و پنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران بار دیگر خروش ملت بزرگ ایران را در برابر استکبار و استعمار فریاد می‌آوریم. حرکتی که با یکپارچگی و وحدت مردم حول کلمه حق به الگویی جهانی برای حرکت‌های آزادی‌خواهانه و ظلم ستیزانه در جهان بدل گشت.

این قیام الهی با رهبری معمار کبیر انقلاب امام خمینی رحمة الله علیه به بار نشست و اکنون نیز در برابر تلاطم اقدامات دشمنانه زورگویان جهانی پایدار چون روز اول با استقامت به سوی اهداف عالی خود پیش می‌رود.

درس‌های این خیزش عظیم و مقاومت مردم ایران در برابر زیاده‌خواهی‌ها در طول بیش از 30 دهه با رهبری حکیمانه حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای مدظله العالی و حضور و پشتیبانی آحاد ملت بیانگر حقایقی عمیق در خباثت دشمنان ملت آزاده ایران است.

مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در آستانه 22 بهمن با یادآوری رشادت‌های شهدایی که در راه سربلندی میهن عزیز اسلامی جان خود را فدا کرده‌اند‌، از همه امت اسلامی به ویژه طلاب، اساتید و کادر حوزه‌های علمیه خواهران کشور دعوت می‌کند تا در راهپیمایی دشمن‌شکن و سرنوشت‌ساز 22 بهمن شرکت کنند و ندای اتحاد مسلمانان و انزجار از دشمنان دین خدا را سر دهند.»

انتهای پیام

کد N112281

وبگردی