آفتاب

بیانیه سازمان بسیج مهندسین صنعتی به مناسبت 22 بهمن

بیانیه سازمان بسیج مهندسین صنعتی به مناسبت 22 بهمن

سازمان بسیج مهندسین صنعتی به مناسبت دهه فجر و سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، متن این بیانیه بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا ما بانفهسم و اذا اراد الله بقوم سوءا فلا مرد له وما لهم من دونه من وال

در حقیقت خدا حال قومی را تغییر نمی‌دهد تا آنان حال خود را تغییر دهند و چون خدا برای قومی آسیبی بخواهد هیچ برگشتی برای آن نیست و غیر از او حمایتگری برای آنان نخواهد بود. (سوره رعد/ آیه 11)

با نگاه به تاریخ چند صدساله اخیر و شکل‌گیری نظام سلطه و تقسیم جهان به دو بخش شرق و غرب، پی به حقایقی هر چند تلخ می‌بریم از آن جمله تحمیل دو جنگ جهانی اول و دوم برای مرعوب ساختن جهان و سلطه پذیر نمودن کشورها و ملتها با هدف استعماری و چپاول می‌باشد. بر این اساس تمامی کشورها می‌بایست اقمار دو کشور آمریکا و شوروی می‌شدند.

در تاریکی و ظلمت سرد دیکتاتوری و نظام شیطانی و کفر‌آلود، در ایران زمین،‌ خورشیدی طلوع کرد معجزه‌آسا و برخلاف انتظار و رویه‌های مرسوم که بر مبنای قدرت الهی همه جهان را روشنی بخشید و شر شیاطین را از کشور عزیزمان کوتاه کرد و در پی آن افول تدریجی قدرتهای شیطانی را در پی داشت.

در این بین مردانی خود ساخته، به تبعیت از مولا و مرجع زمان خویش با شناخت و معرفت از موقعیت تاریخی به پا خواستند و با حماسه‌سازی، مسیر تاریخ بشریت را تغییر دادند و انقلابی به پا کردند جهانی، همه به لحاظ زمانی و هم به لحاظ مکانی و مجاهدتها و خونهای پاک آنها شجره طیبه انقلاب را آبیاری کرد تا هم اکنون به عنوان حقیقت درخشان در مقابل استکبار روز به روز با اقتدار هر چه بیشتر بایستد. خدا را شکر می‌کنیم که امروز حاصل خونهای شهیدان گرانقدرمان در جهان اسلام بیداری اسلامی می‌باشد و به انتظار نشسته ایم که مرگ آمریکا و اسراییل را هر چه سریعتر در سرتاسر جهان جشن بگیریم و با طی کردن مسیرهای سخت، یکی پس از دیگری قله‌های علمی،‌فرهنگی، اجتماعی و سیاسی و ... را فتح نمائیم.

سازمان بسیج مهندسین صنعتی ضمن ادای احترام به ساحت مقدس امام راحل و گرامی داشت یاد و خاطره تمامی شهدای انقلاب اسلامی از همه اقشار مردم بویژه مهندسین انقلابی و خدمتگزار درخواست می‌کند تا با شرکت و برگزاری هر چه باشکوه‌تر راهپیمایی روز 22 بهمن ماه امسال، با امام و شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال جنگ تحمیلی همچون سالهای گذشته تجدید پیمان نمایند و با این حرکت پرشور مشتی محکم بر دهان یاوه‌گویان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بزنند تا همه دنیای استکبار بفهمند نباید با مردم غیور و شجاع ایران اسلامی با زبان تهدید سخن برانند و گزینه‌های طنز‌آلود، پوشالی و توهمی به اصطلاح روی میز متزلزل خود را از زباله دادن متعفن تاریخ بیرون بکشند که نتیجه آن جز رسوایی حاصل دیگری نخواهد داشت، چراکه آنها خود بهتر می‌دانند که نبرد مستقیم با آمریکا، بزرگترین آرزوی مردان مومن و انقلابی در سراسر جهان است. سال‌ها است ما برای یک نبرد بزرگ و سرنوشت‌ساز آماده شده‌ایم. هر چند بعید می‌دانیم آمریکا خود را در این نبرد سرنوشت‌ساز قرار دهد و گزینه مضحک نظامی را از روی میز به صحنه عمل بکشاند چراکه خود بهتر می‌داند امروز توان جنگ با یک کشور درجه سه نظامی را هم ندارد. نمونه بارز آن تهدید پوشالی سوریه بود.

در پایان سازمان بسیج مهندسین صنعتی ضمن تاکید مجدد بر حفظ اتحاد و همبستگی میان ملت بزرگ ایران اسلامی و خلق حماسه‌ای بیاد ماندنی در 22 بهمن امسال، توفیقات روز افزون را برای همه خادمین به این نظام و انقلاب از خداوند منان مسالت دارد.

والسلام علی من اتبع الهدی»

انتهای پیام

کد N112192

وبگردی