آفتاب

ديدار سفير ايران در لبنان با خانواده شهيد حسان اللقيس

ديدار سفير ايران در لبنان با خانواده شهيد حسان اللقيس

سفير كشورمان در لبنان با حضور در منزل شهيد حسان اللقيس، مراتب تهنيت و تسليت مسئولين جمهوري اسلامي ايران به مناسبت اين شهيد مجاهد را به خانواده وي ابلاغ کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، غضنفر ركن‌آبادي خانواده‌هاي معظم شهدا را مايه افتخار، سربلندي و بركت مقاومت و همه آزادگان و پيروان راه سرخ سالار شهيدان برشمرد و تأكيد كرد برادر مبارز حسان اللقيس از دلاورمردان صحنه نبرد و مقاومت عليه رژيم صهيونيستي بود كه با فداكاري‌هاي جوانمردانه خود درس فراموش‌نشدني به اين رژيم داده و موجب ذلت و خواري آن گرديده بود.

سفير جمهوري اسلامي ايران اظهار داست: اينگونه ترورها و اقدامات بزدلانه رژيم صهيونيستي و عوامل آن، هرگز كوچكترين تأثيري بر عزم و اراده رهروان راستين خط سرخ شهادت و عدالت‌خواهي نخواهد داشت و مقاومت را براي تحقق اهداف عاليه خود در جهت محو اشغالگري مصمم‌تر خواهد نمود.

مادر،‌ همسر و فرزندان شهيد اللقيس با ابراز شكر بي‌حد از خداوند بخاطر اينكه افتخار و نعمت بزرگ شهادت را براي دومين بار نسيب اين خانواده نموده، تأكيد كردند شهادت آرزوي قلبي اين شهيد و شايسته وي بوده و همه پيروان سالار شهيدان به چنين نشان افتخاري مباهات مي‌كنند.

قابل ذكر است شهيد حسان اللقيس يكي از فرزندان خود را نيز در جنگ 33 روزه تقديم راه اسلام نموده بود.

کد N111637

وبگردی