آفتاب
مصاحبه اختصاصی/

رئیس انجمن مسلمانان یونان :انقلاب اسلامی ایران امیدی برای همه انقلابیون جهان است

رئیس انجمن مسلمانان یونان :انقلاب اسلامی ایران امیدی برای همه انقلابیون جهان است

آتن- رئیس انجمن مسلمانان یونان گفت : انقلاب اسلامی ایران نوید رهایی ملت های دربند را آغاز کرد و امیدی برای همه انقلابیون جهان است.

ˈ نعیم القندورˈ رئیس انجمن مسلمانان یونان روز شنبه درنشست خبری اختصاصی با خبرنگار ایرنا گفت: انقلاب اسلامی ایران نوید رهایی ملت های دربند را آغاز کرد و به الگویی بسیار ارزشمند و امیدی برای همه انقلابیون جهان تبدیل شد.

رئیس انجمن مسلمانان افزود:4 سال قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به ایران سفرکرده بودم وبا گفتگو با مردم به این تصور رسیده بودم که حکومت ستم شاهی درآینده نزدیکی سقوط نمی کند،ولی بارهبری دقیق وحساب شده امام خمینی(ره) که از بطن تعالیم الهی وقرآنی سرچشمه گرفته بود،دیدیم که مردم دریک خیزش معنوی نه تنها نظام شاهنشاهی درایران را برچیدند، بلکه دست سلطه گران را ازایران وملت مسلمان ایران کوتاه و حضور قدرت های بزرگ و سلطه طلب درمنطقه را با چالش جدی روبرو و توازون قدرت را به نفع جهان وامت اسلام تغییرداد.

القندور بااشاره به الگو بودن انقلاب اسلامی برای تمام کسانی که خواستار رهایی خود و ملت هایشان هستند، افزود: انقلاب اسلامی ایران به الگویی برای همه انقلابیون جهان مبدل گردیده وبا پویایی که تاکنون در تمام صحنه ها، ازخود نشان داده، مایه امید تمام انقلابیون شده است و به این خاطرخیلی ازملت ها دراندیشه رهایی ازقیود سلطه با الگو قراردادن این انقلاب هستند.

وی بااشاره به بیداری اسلامی درمنظقه و جهان اسلام افزود: مسلمانان بیدار شده اند و توطئه های تفرقه افکنانه از میان رفته وخیزش مسلمانان مصر، بحرین و دیگر کشورهای جهان اسلام یعنی بیداری اسلامی تا حد زیادی متاثر از معنوی،پویایی و مردمی بودن انقلاب اسلامی ایران است.

رئیس انجمن مسلمانان یونان افزود:درحالیکه جمهوری اسلامی ایران همیشه حامی مبارزات ملت فلسطین بوده و به طور قاطع از قدس شریف دفاع همه جانبه می کند ، تعدادی از کشورهای عربی منطقه با حمایت از افراط گرایی و تفرقه افکنی بین مسلمانان خدمات خود را به آمریکا و کشورهای سلطه طلب ارایه می دهند و این درحالی است که امت اسلامی امتی واحد و متحد براساس تعلیمات قرآنی باید باشند که جمهوری اسلامی ایران در این راستا تمام تلاش های خود را بکار می گیرد.

القندور افزود:جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری است که حامی مردم مظلوم فلسطین و دفاع از قدس شریف را به خوبی انجام می دهد و به همین دلیل هم مورد بغض آمریکا ، رژیم صهیونیستی و تعدادی از کشورهای عربی منطقه خارومیانه قرار دارد.

وی اضافه کرد:اگر جمهوری اسلامی ایران در مورد مساله قدس بی تفاوت شود و از منافع مردم مظلوم فلسطین دفاع و حمایت نکند، آمریکا، اروپا و دیگر کشورهای اروپایی نه تنها تحریم ها و فشارها علیه جمهوری اسلامی را حذف خواهند کرد، بلکه مشتاقانه از هرگونه همکاری استقبال خواهند کرد.

القندور افزود:نظام سلطه هیچوقت از دشمنی با ایران دست برنداشته و همیشه از بعد از پیروزی انقلاب اسلامی توطئه های متفاوتی را برای ضربه زدن به این نظام مردمی و اسلامی چیده که با رهبری امام خمینی (ره) و آیت الله خامنه ای و هوشیاری ملت ایران این توطئه ها خنثی شده است.

رئیس انجمن مسلمانان یونان افزود: ایران به رغم توطئه های گوناگون دشمنان اسلام بحمدالله هر روز پیشرفت بیشتری دارد و جوانان این ملت و امت اسلامی به رهبری آیت الله خامنه ای، قلعه های علوم متفاوت را فتح و به کشوری پویا در تمام صحنه ها مبدل گشته است.

اروپام**2170**1547
کد N110855

وبگردی