آفتاب

برخورد اتوبوس با کامیون در آرژانتین دست کم 17 کشته بر جا گذاشت

برخورد اتوبوس با کامیون در آرژانتین دست کم 17 کشته بر جا گذاشت

مادرید- ایرنا- منابع وزارت امنیت آرژانتین اعلام کردند که برخورد یک اتوبوس و یک کامیون که با سرعت 120 کیلومتر در ساعت در جهت مخالف تردد می کرد ، دست کم 17 کشته و 14 مجروح بر جا گذاشت .

به گزارش ایرنا و به نقل از خبرگزاری اروپاپرس، این سانحه در جاده ملی 7و در فاصله 50 کیلومتری مرکز استان ˈمندوزاˈ واقع در غرب آرژانتین در حالی اتفاق افتاد که کامیون مذکور با پلاک برزیلی ، در طول 20 کیلومتر در جهت خلاف رانندگی می کرد موردی که موجب شده بود که بسیاری از رانندگان خودرو ها ، تصاویر این کامیون را فیلمبرداری کنند و آن را در اینترنت قرار دهند .

در حالی که رسانه های محلی و آژانس خبری ˈ تلام ˈ، شمار تلفات را 17 نفر اعلام کردند ، برخی رسانه های دیگر نظیر ˈکلارینˈ نوشته ا ند که شمار جان باختگان 19 نفر هستند .

به گفته رسانه های محلی ، پس از برخورد اتوبوس و کامیون ، هر دوی آنها آتش گرفتند ، موردی که باعث شد که چندین نفر از سرنشینان ، در آتش بسوزند و هلاک شوند .

در اتوبوس مذکور 28 مسافر و 2 راننده سفر می کردند و در زمان برخورد ، 14 نفر در جا کشته شدند. به گفته ˈماتیاس روبیˈ رئیس اداره بهداشت و درمان مندوزا ، شمار جان باختگان می تواند افزایش یابد زیرا تابحال فقط توانستند جسد 10 نفر از جمله راننده کامیون را از میان لاشه ها خارج کنند.

ˈفرانسیسکو پرزˈ استاندار مندوزا در این رابطه گفت: نخستین خبرها حاکی از آن بودند که راننده کامیون، آن را سرقت کرده بود اما بر اساس اطلاعاتی که در دست داریم، راننده کامیون، راه را گم کرده بود و به طور اشتباه در جهت مخالف با سرعت زیاد حرکت می کرد و دو خودرو پلیس، کامیون را تعقیب می کردند .

اروپام/1234** 1514
کد N110672

وبگردی