آفتاب
حزب وحدت و همکاری ملی ایران اسلامی:

راهپیمایی 22 بهمن تجلی نمایش بزرگ وحدت، اقتدار و همکاری ملی است

راهپیمایی 22 بهمن تجلی نمایش بزرگ وحدت، اقتدار و همکاری ملی است

تهران – ایرنا – حزب وحدت و همکاری ملی ایران اسلامی در بیانیه ای به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، شرکت در راهپیمایی 22 بهمن را به عنوان تجلی نمایش بزرگ وحدت، اقتدار و همکاری ملی دانست.

به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی حزب وحدت و همکاری ملی ایران اسلامی، در این بیانیه آمده است: ماه بهمن به ویژه ایام دهه مبارک فجر و علی الخصوص 22 بهمن یادآور حماسه بزرگ و تاریخ ساز ملت شریف و انقلابی ایران اسلامی است که نه تنها در تاریخ کشورمان ماندگار شد، بلکه به عنوان نقطه تحول سازی در تاریخ معاصر جهان به ثبت رسید که امروز آثار آن پس از 33 سال در قالب بیداری اسلامی در منطقه مشاهده می شود.

این بیانیه یادآور شده است: 22 بهمن سالروز پیروزی حماسه عظیمی است که ملت متدین و آزاد اندیش ایران آن را با وحدت کلمه و تحت رهبری رهبر کبیر و فرزانه انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و با شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی خلق کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: در 22 بهمن سالروز تجلی مظهر پیروزی سال ها مبارزه و مجاهدت مردان و زنان انقلابی ایران اسلامی است که برای رهایی از ظلم و استبداد و تحقق مردم سالاری و حاکمیت ارزش های اسلامی خود را به دریای زلال جمهوری اسلامی رساندند و با تاسیس نظام جمهوری اسلامی استقلال، آزادی و مردم سالاری دینی را برای مردم ایران به ارمغان آوردند.

حزب وحدت و همکاری ملی ایران اسلامی در بیانیه خود آورده است: مردم انقلابی و هوشیار ایران اسلامی امسال پس از خلق حماسه سیاسی در 24 خرداد با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن، یاد و خاطره شهدای گرانقدر و ایثار و فداکاری مبارزان انقلاب اسلامی را گرامی خواهند داشت و بر تداوم تحقق آرمانهای شهدا و حضرت امام خمینی (ره) و شعارهای محوری خود در هفته ها و روزهای منتهی به 22 بهمن 57 یعنی وحدت ملی، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی تحت رهبری رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای مد ظله العالی تاکید و قدرت، وحدت و همبستگی خود را به رخ دشمنان انقلاب اسلامی خواهند کشید.

حزب وحدت و همکاری ملی ضمن تبریک آغاز سی و ششمین بهار انقلاب و اعلام آمادگی اعضایش برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن، از عموم مردم شریف و انقلابی ایران اسلامی دعوت کرد که در راهپیمای 22 بهمن به عنوان تجلی نمایش بزرگ وحدت، اقتدار و همکاری ملی شرکت کنند.

سیام**1058**1535
کد N110488

وبگردی