آفتاب

آیین جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در باکو برگزار شد

آیین جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در باکو برگزار شد

باکو - ایرنا - اولیا، مربیان و دانش آموزان مجتمع آموزشی ˈحضرت ولیعصرˈ (عج) باکو ، سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را جشن گرفتند.

به گزارش ایرنا، در این آیین با شکوه که با حضور سفیر جمهوری اسلامی ایران و نماینده ولی فقیه در جمهوری آذربایجان و جمع کثیری از کارگزاران نهادهای ایرانی و اولیا و مربیان دانش آموزان برگزار شد، ˈاردشیر عسگریˈ مدیر مجتمع آموزشی ولیعصر (عج) ضمن گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران ، گزارشی از فعالیت های آموزشی مجتمع و برنامه های آینده آن را ارایه کرد.

ˈمحسن پاک آیینˈ سفیر ایران در جمهوری آذربایجان نیز با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به دانش آموزان ، اولیا و مربیان مجتمع ، از استبداد و وابستگی به بیگانگان به عنوان دو معضل بزرگ ایران قبل از انقلاب یاد کرد که انقلاب اسلامی توانست به رهبری امام راحل و از خود گذشتگی مردم مسلمان ایران آنها را ریشه کن کرده و عدالت و آزادگی را جایگزین آن سازد.

وی رشد و بالندگی روز افزون جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف بویژه در زمینه علوم جدید و فناوری هسته ای را مرهون تلاش و کوشش جوانان کشور و ایستادگی و مقاومت ملت بزرگ ایران در مقابل زیاده خواهی قدرتها دانست و گفت : به برکت انقلاب اسلامی اکنون ما شاهد آن هستیم که ایران اسلامی سرافرازانه و در یک حالت برابر با قدرت های بزرگ ، در حال مذاکره است .

در فواصل برنامه ها ، دانش آموزان شعر ، سرود و نمایش طنز اجرا کردند و در ادامه ، جوایز و لوح تقدیر دانش آموزان ممتاز توسط حجت الاسلام و المسلمین ˈسید علی اکبر اجاق نژادˈ نماینده ولی فقیه در جمهوری آذربایجان و محسن پاک آیین سفیر ایران در باکو اهدا شد.

خاورم*1206**1651
کد N110075

وبگردی