آفتاب
معاون دبیرکل حزب الله:

حضور ما در سوریه دفاعی مشروع است/ آمریکا و اسرائیل برای تجزیه منطقه با تکفیری ها همکاری می کنند

حضور ما در سوریه دفاعی مشروع است/ آمریکا و اسرائیل برای تجزیه منطقه با تکفیری ها همکاری می کنند

معاون دبیر کل حزب الله لبنان در سخنانی اعلام کرد که آمریکا و رژیم صهیونیستی برای تجزیه منطقه و ایجاد خاورمیانه جدید با تکفیری ها همکاری می کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، شیخ نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب الله لبنان اظهار داشت: تکفیری ها توطئه ای را برای تخریب منطقه و از بین بردن کشورها یکی پس از دیگری آغاز کرده اند و آمریکا و اسرائیل نیز در این زمینه با تکفیری ها همکاری می کنند تا خاورمیانه ای جدید متناسب با توطئه های اسرائیل و استکبار ایجاد شود.

وی خاطرنشان کرد که مشارکت حزب الله در سوریه برای مقابله با تروریست ها با هدف نابودی توطئه تکفیری ها صورت می گیرد زیر هدف قرار دادن سوریه به معنای حمله به مقاومت است.

شیخ نعیم قاسم مشارکت در سوریه را دفاعی مشروع توصیف و اعلام کرد: اگر در سوریه حضور پیدا نمی کردیم خطر به مرزهای بقاع لبنان نیز سرایت می کرد. معاون دبیرکل حزب الله لبنان خاطرنشان کرد: حزب الله لبنان از آغاز بحران سوریه تاکنون خواستار حل و فصل سیاسی بحران بود و درباره اینکه سوریه به منبع تروریست های تکفیری تبدیل شود هشدار داده بود.

وی اظهار داشت: مقاومت و ارتش لبنان در معرض یک جنگ واقعی قرار دارند جنگی که از سوی تکفیری ها علیه آنها صورت می گیرد و باید با تمام ابزارها و امکانات در مقابل توطئه های گروه های تکفیری ایستادگی کرد.

 

کد N109808

وبگردی