آفتاب
قاضی‌پور من ارائه پیشنهاد حذف یک بند؛

به فکر کارگران صنعت فولاد باشیم

به فکر کارگران صنعت فولاد باشیم

درپیشنهادی که آقای توکلی مطرح کردند و رای آورد، ۶۰۰ میلیارد تومان از بیت المال به جیب دو شرکت رفت که بنابرآن از هیات رئیسه خواهش می‌کنم که اجازه بدهند موافق ومخالف صحبت کنند تا پول بیت‌المال اینگونه به هدر نرود.

نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: از نمایندگان محترم خواهش می‌کنیم به پیشنهاد حذف ۴۰درصد رای دهند تا صددرصد این پول برود به حساب کارگران عزیزصنعت فولاد کشور و بازنشستگانی که نمی‌توانند حقوق خود را دریافت کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نادر قاضی‌پور در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی درجریان بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه سال ۹۳ کل کشور پیشنهاد حذف بند «ب» بخش هزینه‌ای تبصره ۱۰ مطرح کرد.

براساس بند مذکور؛ معادل ۴۰درصد از وجوه واریزی از محل ردیف ۱۱۳-۵۳۰۰۰۰ جدول شماره ۹ این قانون به وزارت خانه مذبور اختصاص می‌یابد تا پس از مبادله موافقتنامه با معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور صرف ساماندهی و ایفای وظایف حاکمیتی در امور دخانی و نیز تقویت منابع صندوقهای توسعه‌ای بخش صنعت و معدن شود.

نماینده مردم ارومیه خاطر‌نشان کرد: اولا درپیشنهادی که آقای توکلی مطرح کردند و رای آورد، ۶۰۰ میلیارد تومان از بیت المال به جیب دو شرکت رفت که بنابرآن از هیات رئیسه خواهش می‌کنم که اجازه بدهند موافق ومخالف صحبت کنند تا پول بیت‌المال اینگونه به هدر نرود.

قاضی‌پور گفت: از نمایندگان محترم خواهش می‌کنیم به پیشنهاد حذف ۴۰درصد رای دهند تا صددرصد این پول برود به حساب کارگران عزیز صنعت فولاد کشور و بازنشستگانی که نمی‌توانند حقوق خودرا دریافت کنند.

کد N109712

وبگردی