آفتاب

اسکولاری: اگر برزیل قهرمان جهان نشود به سفارت کویت پناه می‌برم

اسکولاری: اگر برزیل قهرمان جهان نشود به سفارت کویت پناه می‌برم

سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل امید زیادی به قهرمانی تیمش در جام‌جهانی 2014 دارد. او به شوخی گفت که اگر برزیل قهرمان نشود، به سفارت کویت پناه خواهد برد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، جام‌جهانی 2014 به میزبانی برزیل برگزار خواهد شد. سلسائو با توجه به امتیاز میزبانی شانس بسیار بالایی برای بالا بردن جام دارد و همین مسئله کار را برای شاگردان اسکولاری سخت کرده است و چه بسا آنها را تحت فشار قرار دهد.

اسکولاری روز جمعه در نشستی خبری حاضر شد. او در اظهارنظری جالب گفت اگر برزیل قهرمان جام جهانی 2014 نشود به سفارت کویت پناه خواهد برد. او به شوخی گفت: اگر قهرمان نشویم به سفارت کویت پناه خواهم برد. چاره‌ای جز این کار نخواهیم داشت.

اسکولاری در کشور کویت از محبوبیت زیادی برخوردار است چرا که موفق شد این تیم را در سال 1990 قهرمان جام کشورهای حوزه خلیج‌فارس کند. او همچنین در دو مقطع زمانی هدایت القادسیه را برعهده داشت.

اسکولاری که در جام جهانی 2002 با برزیل جام قهرمانی را بالای سر برد، افزود: از مردم کشورم می‌خواهم که آرام باشند. قهرمانی در جام جهانی بسیار سخت است اما می‌دانم که ماموریت من قهرمان کردن برزیل است. باید به تمام حریفان احترام گذاریم و با آمادگی کامل در هر دیداری به میدان رویم.

تیم ملی فوتبال برزیل در جام جهانی 2014 با تیم‌های کرواسی، کامرون و مکزیک همگروه است. اسکولاری ادامه داد: طبیعتا ما به حریفان خود احترام خواهیم گذاشت اما به نظر من برای قهرمانی در برزیل کار پیچیده‌ای پیش رو نداریم. جام جهانی 2014 در خاک برزیل برگزار می شود و ما برای حضور در این رقابت هیجانی و حساس آماده هستیم. برزیل بازیکنان بسیار خوبی در اختیار دارد. هر کدام از آنها می‌توانند در هر دیدار سرنوشت بازی را تغییر دهند. اطمینان زیادی دارم که برزیل می‌تواند در جام جهانی 2014 برابر هواداران خود جام را بالای سر برد. باید برای این ماموریت سنگین و مهم بجنگیم و از جان مایه بگذاریم.

اسکولاری در پایان سخنان خود گفت: برزیل برای قهرمانی در جام جهانی کار بسیار سختی پیش رو دارد. برای بالا بردن جام باید نظام‌مند و با برنامه در هر دیدار ظاهر شویم. قهرمانی در این رقابت‌ها با وجود تیم‌های بسیار خوبی که وجود دارند اصلا آسان نیست اما من امید زیادی دارم.

شاگردان اسکولاری در جام کنفدراسیون ها نمایش بسیار خوبی داشتند و توانستند جام قهرمانی را بالای سر برند. آنها در فینال با ارائه یک بازی هجومی و زیبا تیم ملی فوتبال اسپانیا را با تمام ستاره های خود سه بر صفر شکست دادند تا نشان دهند که یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی در جام جهانی 2014 هستند.

انتهای پیام

کد N109567

وبگردی