آفتاب

دبیرکل جبهه اصولگرایان اصلاح‌طلب: نهادینه کردن تقوای اجتماعی خواست مردم از مسئولان است

دبیرکل جبهه اصولگرایان اصلاح‌طلب: نهادینه کردن تقوای اجتماعی خواست مردم از مسئولان است

دبیرکل جبهه اصولگرایان اصلاح‌طلب اظهار کرد: بازگشت محبت و تقوای اجتماعی به جامعه و عملی شدن این دو مؤلفه، از خواسته‌هایی است که مردم در سی و پنجمین سالگرد انقلاب از مسئولان نظام دارند.

سیدعلی سیدی رکنی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با اشاره به رهه فجر و فرارسیدن ایام سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: در شرایط فعلی دو نوع خواست اولیه و ثانویه از سوی مردم از مسئولان نظام و نقش‌آفرینان در پیروزی انقلاب اسلامی مطرح می‌شود.

وی افزود: امروز همگان بر این باورند که خواست اولیه مردم از مسئولان اشتغال، مهار تورم، ارزانی و آرامش در جامعه است، اما من معتقدم چنانچه یک آسیب‌شناسی در این مورد صورت بگیرد، این خواست، خواست ثانویه‌ مردم از مسئولان است.

این فعال سیاسی با تاکید بر اینکه "خواست اولیه مردم از مسئولان، بازگشت و اجرایی کردن محبت و تقوای اجتماعی است"، خاطرنشان کرد: نهادینه کردن محبت و تقوای اجتماعی در جامعه از خواسته‌هایی است که مردم نسبت به آن احساس دلتنگی، گم‌شدگی و غفلت دارند.

دبیرکل جبهه اصولگرایان اصلاح‌طلب در پایان با بیان اینکه "امروز به دلیل فقدان یک رفتار و گفتار و عملکرد ایمانی و تقوایی در حوزه‌های مختلف با ضعف مواجه هستیم"، گفت: چنانچه مسئولان به این خواست توجه کنند و درصدد اجرایی کردن فرهنگ دینی و اعتقادی در جامعه برآیند، مشاهده خواهیم کرد که بسیاری از معضلات و مشکلات مردم از این نظر برطرف خواهد شد.

انتهای پیام

کد N109330

وبگردی