آفتاب

فرمانده نیروی زمینی سپاه: هیچ کشوری در منطقه امنیت جمهوری اسلامی ایران را ندارد

فرمانده نیروی زمینی سپاه: هیچ کشوری در منطقه امنیت جمهوری اسلامی ایران را ندارد

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: رهنمودهای خردمندانه امام راحل و رهبر معظم انقلاب و اعتماد مردم به نظام و رهبری باعث عزتمندی، کارآمدی و اقتدار نظام شده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان (ایسنا)، ˈمحمد پاکپورˈ در مراسم تجلیل از خانواده شهدای سپاه حضرت عباس(ع) در شمالغرب کشور در تیپ 37 سپاه حضرت عباس (ع) استان تصریح کرد: یکی از اهم وظایف نیروی زمینی سپاه حفظ امینت مرزها و مبارزه با ضد انقلاب است و امروزه مرزهای ایران در امنیت نسبی به سر می‌برند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: مبارزه با ضد انقلاب و حفظ امنیت مرزهای مقدس جمهوری اسلامی ایران یکی از اصلی ترین وظایف نیروی زمینی سپاه است.

وی با اشاره به قدرت و تجهیزات نیروی زمینی سپاه در دفاع از دستاوردهای نظام و انقلاب اظهارکرد: رزمنده های ایران اسلامی همانند رزمنده های دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس با ایمان راسخ و اراده استوار آمادگی لازم را برای دفاع از آب و خاک و کیان نظام را دارند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان این‌که کوه های استوار و سربلند شمالغرب کشور در مقابل رزمندگان ایران اسلامی همواره سر تعظیم دارند خاطرنشان کرد: تکاوران سپاه پاسداران با فتح صعب العبورترین کوه ها، دره ها و گذرگاه ها همچون ˈسرساوهˈ و ˈجهنم دره سیˈ و و با استقرار و ایجاد پایگاه های نظامی بر فراز این کوه ها باعث حیرت و شگفتی ضد انقلاب و دشمنان شده اند.

پاکپور با تاکید بر این‌که استواری و ایستادگی رزمندگان شمالغرب در برابر دشمنان ستودنی و مثال زدنی است افزود: این رزمندگان با بهره مندی از نصرت الهی و با نثار جان و فداکاری توانسته اند هر گونه ناامنی در مرزهای ایران را از بین برده و آرامش و عزت و افتخار را به کشور و ملت هدیه دهند.

وی بیان کرد: رهنمودهای خردمندانه امام راحل و رهبر معظم انقلاب و اعتماد مردم به نظام و رهبری باعث عزتمندی، کارآمدی و اقتدار نظام شده است و تلاش های دشمنان که همواره به دنبال ناکارآمد جلوه دادن نظام هستند را با شکست مواجه کرده است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به تحولات منطقه ای و حوادثی که در کشورهای همسایه رخ می دهد ، گفت: به لطف الهی و با تدابیری که اتخاذ شده، امنیت کامل درکشور برقرار است و هرگونه تحرک و فعالیت عناصر بیگانه در کشور های منطقه و اطراف مرزهای جمهوری اسلامی را به دقت تحت نظر داریم.

وی با بیان این‌که هیچ کشوری در منطقه امنیت جمهوری اسلامی ایران را ندارد تصریح کرد: رزمندگان ایران اسلامی و سپاه پاسداران با تمام توان در تامین امنیت کامل در کشور در تلاش هستند و در این راه لحظه ای از پای نخواهند نشست.

انتهای پیام

کد N108690

وبگردی