آفتاب

تروریست های غربی در سوریه ، آمریکا و انگلیس را تهدید کردند

تروریست های غربی در سوریه ، آمریکا و انگلیس را تهدید کردند

تهران - ایرنا - تروریست های غربی در سوریه برای نخستین باربطورمستقیم تهدید کردند که علیه وسایل حمل و نقل عمومی و مراکز تجاری لندن و واشنگتن حملات تروریستی انجام می دهند.

پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی المیادین به نقل از روزنامه دیلی میل انگلیس گزارش داد که مقامات مبارزه با تروریسم در انگلیس تهدیدات انجام گرفته از سوی گروه موسوم به ˈرایة التوحیدˈ را جدی گرفته اند .

بر اساس این گزارش، تروریست های غربی مستقر در سوریه در لندن گروه یاد شده را رهبری می کنند .

از سوی دیگر محاصره دو شهرک نبل و الزهراء در حومه حلب سوریه تقریبا از دو سال پیش همچنان ادامه دارد بدون آنکه راه حل مفیدی برای این فاجعه انسانی یافت شود.

خبرنگار المیادین همچنین گزارش داد که ارتش سوریه پس از بیرون راندن مخالفان مسلح از منطقه، میدان الملح در نزدیکی قلعه حلب را به تصرف خود درآورد.

یک مقام نظامی سوری نیز تصرف زندان مرکزی حلب توسط گروههای مسلح را تکذیب کرد .

گروه تروریستی موسوم به جبهه النصره همچنین از کشته شدن سیف الله شیشانی فرمانده خود در نبردهای انجام گرفته در اطراف زندان مرکزی حلب خبر داد.

بر اساس این گزارش ، افراد مسلح مخالف دولت سوریه از انجام حمله نظامی جدید علیه استان حلب تحت عنوان ˈ وعده حق نزدیک شده استˈ و همپیمان شدن گروههای تروریستی جبهه اسلامی با جبهه النصره برای شرکت در این حمله خبر دادند.

مخالفان سوری در بیانیه مشترکی از ساکنان مناطق تحت کنترل ارتش سوریه خواستند تا ظرف 24 ساعت آنجا را ترک کنند زیرا هدف اصلی مخالفان قرار خواهند گرفت.

خاورم ** 1487 **1010
کد N108250

وبگردی