آفتاب

یک فعال دانشجویی: پایبندی به آرمان‌های انقلاب خواست مردم است

یک فعال دانشجویی: پایبندی به آرمان‌های انقلاب خواست مردم است

سخنگوی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران گفت: در آستانه سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب مردم از مسئولین نظام می‌خواهند که به آرمان‌های انقلاب پایبند باشند.

محمد رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این مطلب افزود:در راستای پایبندی به آرمان‌های انقلاب مردم می‌خواهند شاهد آزادی، استبدادستیزی و تحقق‌ دیگر آرمان‌های انقلاب باشند.

وی در ادامه گفت: طی سال‌های گذشته برای احقاق عدالت و آزادی که دو هدف اصلی‌ انقلاب بود، مردم فراز و نشیب‌های زیادی را تحمل کرده‌اند. با اینکه گاهی وقت‌ها شاهد محدودیت‌ها و بسته شدن فضا می‌شدیم و از عدالتی که لازمه‌ جامعه است، فاصله گرفته‌ایم اما امیدواریم امروز شاهد حرکت به سمت تحقق آرمان‌های انقلاب باشیم .

رهبری با اشاره به ضرورت نزدیکی به اهداف انقلاب گفت: باید با حساسیت بیشتری به آرمان‌های انقلاب نزدیک شده برای رسیدن به چنین آرمانی نیز انقلابیون و مردم باید به وحدت برسند. همه کسانی که در انقلاب نقش داشته‌اند و در سال‌های اخیر دچار محدودیت‌هایی شدند نیز باید بدون محدودیت در جامعه حضور پیدا کنند تا شاهد نزدیکی بیشتر مسئولین و مردم باشیم.

انتهای پیام

کد N107995

وبگردی