آفتاب

«بی‌قراران» رونمایی شد

«بی‌قراران» رونمایی شد

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: یک جریان استکباری و شیطانی تلاش می‌کند بر ما مسلط شود اما خدا دست این جریان را قطع می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان احمد سالک، در یادواره شهدای بنی‌فاطمه اصفهان، اظهار کرد: یک جریان استکباری و شیطانی تلاش می‌کند بر ما مسلط شود اما خداوند این درد و جریان را قطع می‌کند چرا که مردم به سلاح تقوا و تفکر مسلط هستند.

وی با بیان اینکه شهدا راه را به خوبی برای ما ترسیم کرده‌اند، افزود: هوشیاری ملت مانند فانوس است و همین هوشیاری و رهبری است که استکبار و دشمنان را با بن بست روبرو کرده است. ما در کار خود ثابت قدم هستیم و باید حول محور ولایت فقیه کار کنیم.

سالک با تشکر از برگزارکنندگان یادواره شهدای بنی‌فاطمه اصفهان گفت: اینگونه فعالیت‌ها کار فرهنگی مناسب برای مقابله با جنگ نرم و سلطه جهانی است. همچنین اینگونه کارها تیری به دشمنان می‌زند.

در این مراسم، حسین آذین، نماینده دبیرخانه یادواره شهدای بنی‌فاطمه اصفهان پیرامون این یادواره اظهار کرد: از آنجایی که این منطقه از اصفهان 190 شهید و تعداد زیادی جانباز دارد با برگزاری 80 جلسه و ارائه 200 مصوبه این مراسم را تدارک دیدیم.

در این مراسم از کتاب "بی‌قراران" که دارای 190 صفحه و در هر صفحه زندگی‌نامه یک شهید درج شده است، رونمایی شد. همچنین آیت‌الله حاج سیدابوالفضل جزایری به عنوان چهره ماندگار این یادواره معرفی و در ادامه از تعدادی از خانواده‌های شهیدان و جانبازان تجلیل شد.

انتهای پیام

کد N107957

وبگردی