آفتاب

لاریجانی درگذشت آیت‌الله ابطحی را تسلیت گفت

لاریجانی درگذشت آیت‌الله ابطحی را تسلیت گفت

همشهری آنلاین: رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت عالم جلیل القدر آیت الله سید محمد باقر موحد ابطحی از فضلا و اندیشمندان وارسته دین و معرفت را تسلیت گفت.

ایران > قانونگذاری- همشهری آنلاین:
رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت عالم جلیل القدر آیت الله سید محمد باقر موحد ابطحی از فضلا و اندیشمندان وارسته دین و معرفت را تسلیت گفت.

به گزارش ایرنا در این پیام آمده است: آن روحانی ارجمند که از شاگردان برجسته حضرت امام خمینی(ره) و آیت الله بروجردی بودند در رشته های مختلف علوم دینی و اسلامی همچون حدیث و رجال و به ویژه احادیث شیعه به پژوهش و تحقیق پرداخت و از این منظر به درجات عالی نیز دست یافت.

وی در ادامه این پیام می افزاید: ایشان همچنین در سراسر عمر خویش اهتمام فراوانی در جهت کمک به محرومان ومستضعفین وامور خیریه داشتند.

در پایان این پیام آمده است: اینجانب ضمن عرض تسلیت این ضایعه را به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم، حوزه محترم علمیه قم و بیت مکرم آن عالم ربانی برای روح بلند ایشان رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و شکیبایی از درگاه خداوند متعال مسالت می کنم.

آیت الله سید محمدباقر موحد ابطحی که مدتی به دلیل بیماری در بیمارستانی در قم بستری بود، شب گذشته(چهارشنبه شب 16 بهمن ماه) به ملکوت اعلی پیوست.

کد N107531

وبگردی