آفتاب
وزیرکشور در دیدار با آیت‌الله مکارم شیرازی:

توافق ژنو از دستاوردهای مهم دولت یازدهم است

توافق ژنو از دستاوردهای مهم دولت یازدهم است

وزیر کشور دستیابی به توافق ژنو را یکی از دستاوردهای مهم دولت عنوان کرد و گفت: دستیابی به این توافقات فضای تحریم را شکسته است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه قم، عبدالرضا رحمانی فضلی روز پنج شنبه (17 بهمن) در دیدار با آیت الله مکارم شیرازی، افزود: هم اکنون بسیاری از تجار و سرمایه گذاران کشورهای مطرح جهان خواستار سرمایه گذاری در کشور هستند.

وی تصریح کرد: این امر قطعا زمینه ساز رشد و ترقی میهن اسلامی در عرصه اقتصادی خواهد بود.

وزیرکشور در ادامه سخنان خود، با بیان اینکه مسئله امنیت در کشور خصوصا در مناطق مرزی از پیش‌زمینه‌های فعالیت‌های دیگر است، گفت: با اتخاذ تدابیر و برنامه‌ریزی‌های مناسب توانسته‌ایم گام های موثری در این زمینه برداریم.

رحمانی فضلی با اشاره به کنترل شدید ماههای اخیر گفت: خوشبختانه مسئله قاچاق کالا و مواد مخدر به صورت چشمگیری کاهش یافته است.

وی رسیدگی به مسائل عمرانی و اقتصادی مردم را بسیار مهم شمرد و تصریح کرد: طی سفری که با حضور رئیس جمهور به استان خوزستان داشتیم پروژه‌های زیربنایی بسیار خوبی افتتاح و کلنگ زنی کردیم.

وزیرکشور انسجام داخلی و وحدت بین رؤسا و مسئولین قوای سه گانه را مثبت ارزیابی کرد و افزود: این هماهنگی که به علت صداقت رئیس جمهور در گفتار و عمل ایجاد شده است در افزایش وحدت بین مردم و مسئولین بسیار موثر بوده است.

انتهای پیام

کد N107450

وبگردی