آفتاب
در دیدار با حجت‌الاسلام و المسلمین شهرستانی

وزیر کشور: ایجاد اشتغال پایدار را از اولویت‌های اصلی دولت است

وزیر کشور: ایجاد اشتغال پایدار را از اولویت‌های اصلی دولت است

نماینده آیت‌الله العظمی سیستانی در دیدار با وزیر کشور ضمن ارائه اطلاعاتی در ارتباط با فعالیت شبکه بین‌المللی هدهد در زمینه تربیت دینی کودکان لزوم برنامه ریزی برای توسعه فعالیت‌های اساسی در حوزه فرهنگ را خواستار شد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رحمانی‌فضلی با حضور در مؤسسه آل البیت(ع) با حجت الاسلام و المسلمین شهرستانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

وزیر کشور در این دیدار با اشاره به رأی اکثریت ملت فهیم ایران به حجت الاسلام و المسلمین دکتر روحانی گفت: پس از روی کار آمدن ایشان موجی از امید و نشاط در آحاد مردم به وجود آمده است.

وزیر کشور با تبیین فعالیت های انجام شده وزارت کشور مسائل اقتصادی و معیشتی مردم و ایجاد اشتغال پایدار را از اولویت های اصلی دولت تدبیر وامید عنوان کرد و افزود: با تلاش وجدیت دولت و همکاری دستگاهها گام های مؤثری برداشته شده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین شهرستانی در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از کارهای انجام شده دولت طی ماه‌های اخیر، خلوص نیت و کار برای رضای خدا را دارای نتایج دنیوی و اخروی دانست.

بر اساس این گزارش، وزیر کشور همچنین با حضور در موزه امام علی (ع) وابسته به مؤسسه آل البیت(ع) از هدایای بزرگان و رؤسای جمهور جهان به حضرت حجت الاسلام و المسلمین شهرستانی دیدن کرد.

انتهای پیام

کد N107366

وبگردی