آفتاب
دیدار وزیر کشور با مراجع عظام تقلید

آیت‌الله صافی‌گلپایگانی: حرمت ایران اسلامی باید توسط مسئولان حفظ شود

آیت‌الله صافی‌گلپایگانی: حرمت ایران اسلامی باید توسط مسئولان حفظ شود

آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی، ایران اسلامی را ملجاء دینداری دانست و گفت: باید حرمت ایران اسلامی توسط مسئولین حفظ شود.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در دیدار با آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی ضمن ابلاغ سلام رئیس جمهور محترم حجت الاسلام و المسلمین دکتر روحانی با بیان اینکه انتخاب استانداران از اولویت های اصلی بوده است گفت: تصمیم بر این بود تا پس از انتخاب استاندار قم جهت عرض ارادت خدمت حضرتعالی و مراجع عظام برسیم.

وی ملاک انتخاب استانداران را داشتن سابقه انقلابی، اعتدال و ولایت مداری عنوان کرد و افزود: تمام تلاشمان را در این امر مهم کرده‌ایم.

وزیر کشور با اشاره به شرایط داخلی و همسبتگی ایجاد شده در مسئولین نظام گفت: این همسبتگی و مدیریت مجدانه مسئولین و سران قوا سبب بهبود شرایط اقتصادی مردم شده است.

آیت الله العظمی صافی گلپایگانی در این دیدار با اشاره به روی کارآمدن حجت الاسلام و المسلمین دکتر روحانی رئیس جمهور محترم و امید ایجاد شده در دلهای مردم گفت: باید با اتخاذ تدابیر و برنامه های مناسب زمینه راحتی و آسایش مردم را فراهم کنیم.

وی با اشاره به نامه امیرمؤمنان علی (ع) به مالک اشتر این نامه را از بزرگترین سندهای حکومت داری و مردم سالاری دینی دانست و افزود: همه مسئولین باید ضمن مطالعه این سند گرانسنگ نسبت به پیاده سازی اسلام ناب بر اساس آموزه های دینی در کشور اهتمام ورزند.

صافی گلپایگانی گفت: مردم تشنه اخلاق و دین مداری هستند و مدیران عالی کشور باید با تعهد، ایمان و خلوص نیت در امر حفظ و حراست از جان و مال مردم گام بردارند.

وی منصب مدیریت را امانت الهی عنوان کرد و افزود: باید در این منصب با توجه بیشتر به فقراء و ضعیفان در حفظ امانت الهی کوشا باشیم و ما نیز برای توفیق هرچه بیشتر شما به درگاه ایزد منان دعا می کنیم.

انتهای پیام

کد N107276

وبگردی