آفتاب

نامه 19 نماینده مجلس شورای اسلامی به رییس سازمان صداوسیما

نامه 19 نماینده مجلس شورای اسلامی به رییس سازمان صداوسیما

تهران-ایرنا- 19 نماینده مجلس شورای اسلامی در نامه ای به ˈ عزت اله ضرغامی ˈ رییس سازمان صدا و سیما خواهان ارایه فرصتی برای منتقدان توافق ژنو برای بحث و بررسی در مورد این توافق شدند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، در این نامه که روز پنجشنبه در بین نمایندگان مجلس شورای اسلامی و همچنین خبرنگاران پارلمانی توزیع شد، آمده است: نظر به این که رییس جمهوری محترم در جمع اساتید دانشگاه نه تنها آنها را به دلیل عدم دفاع از توافقنامه ژنو به ترسو بودن متهم نموده، بلکه منتقدان این توافقنامه را نیز با ادبیات نامناسب کم سواد خطاب کرده و این سخنان نیز از سیمای جمهوری اسلامی منتشر شده ، لذا مقتضی است فرصتی فراهم شود تا منتقدان این توافقنامه که قطعا حقوق مسلم مردم را مخدوش کرده است با حضور موافقان به بحث و بررسی آن بپردازند.

این نامه به امضای سید محمود نبویان، سید حسین نقوی حسینی، محمد جواد کولیوند، ابراهیم کارخانه ، محمد دهقان، محمد کوثری، مهرداد بذرپاش، مهدی کوچک زاده، علیرضا زاکانی، زهره طبیب زاده، ، حمید رسایی ،محمد سلیمانی، ناصر سودانی، سید مهدی موسوی ن‍ژاد، علی اصغر زارعی، سید مسعود میر کاظمی، روح الله حسینیان، حسین نجابت و حسین طلا رسیده است.

نمایندگان مجلس همچنین نسخه ای از این نامه را برای پیگیری این موضوع توسط شورای عالی نظارت بر سازمان صدا و سیما، به این شورا ارسال کرده اند.

سیام**2021**9121**1478
کد N107090

وبگردی