آفتاب

استاندار تهران: کاهش جرایم نتیجه آرامش بازار است

استاندار تهران: کاهش جرایم نتیجه آرامش بازار است

تهران بزرگ - ایرنا - استاندار تهران، کاهش جرایم در ماه های اخیر را نتیجه آرامش حاکم بر بازار عنوان کرد و گفت: عزت امروز جمهوری اسلامی در دنیا مدیون انتخابات 92 است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید حسین هاشمی چهارشنبه شب طی سخنانی در مسجد حضرت قائم(عج) چیذر گفت: اگر امروز مقامات دنیا برای سفر به جمهوری اسلامی و دیدار با رئیس جمهوری صف کشیده اند به خاطر رای مردم در انتخابات 92 و اعلام حمایت آنها از دولت است.

وی افزود: همواره در طول بیش از سه دهه گذشته، رای مردم در تغییر رفتار قدرت ها با جمهوری اسلامی تاثیرگذار بوده و در انتخابات 92 نیز رای مردم، تلاش قدرت های جهانی برای انزوای ایران را وتو کرد.

استاندار تهران معتقد است رای مردم به فردی در کسوت روحانیت در انتخابات ریاست جمهوری 92 تلاش استکبار برای انزوای روحانیت را شکست و دشمنان نظام اسلامی را از تداوم سیاست انزوای ایران مایوس کرد.

وی، تثبیت نرخ ارز و آرامش حاکم بر بازار اقتصادی کشور را نیز یادآور شد و خاطر نشان کرد: کاهش نگرانی مردم و تاثیر روانی شکستن تحریم ها در کاهش جرایم در ماه های اخیر تاثیر زیادی داشته است.

وی با اشاره به کاهش نرخ تورم در ماه های اخیر گفت: اگر چه مشکل است، اما دولت تصمیم دارد تا در سال آینده 15 درصد تورم را کاهش داده و به 25 درصد برساند.

استاندار تهران، توسعه اقتصادی را محور کار دولت تدبیر و امید دانست و گفت: رکود تورمی بدترین شرایطی است که می تواند بر اقتصاد یک کشور حاکم شود و با تلاش دولت در حال کاهش است.

وی به عمر چند ماهه دولت تدبیر و امید اشاره کرد و از منتقدان دولت خواست به دولت یازدهم فرصت دهند تا برنامه های خود را پیاده کرده تا به اهداف مورد نظر برسد.

وی، ایجاد اختلاف را توطئه دشمنان دانست و افزود: امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) همواره بر وحدت ملی و انسجام اسلامی در جامعه تاکید داشتند.

استاندار تهران شب گذشته به همراه عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و حسین ساجدی نیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ با حضور در مسجد حضرت قائم(عج) چیذر با مردم و خانواده شهدا دیدار کردند.

تهرام/9191**1594
کد N106715

وبگردی