آفتاب

روحانی/2/:برای من صحبت با مردم مطلوب است

روحانی/2/:برای من صحبت با مردم مطلوب است

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در ادامه مجری برنامه خطاب به رییس جمهور گفت که نزدیک به 6 ماه از آغاز به کار دولت گذشته است و امروز نیز 71 روز از مهلت 100 روزه دولت طی شده است. در این 71 روز چه کار بزرگی در کشور انجام شده است که رییس جمهور در پاسخ به وی خاطرنشان کرد: در برنامه 100 روزه اول قرارمان بر این نبود که مصاحبه بعدی در 100 روز بعد انجام بگیرد. پس از پایان 100 روز نخست دولت، لازم بود که به مردم گزارشی ارائه شود که ارائه شد.

رییس جمهور با بیان این‌که در کار خیر سرعت هرچه بیشتر مطلوب است، خاطرنشان کرد:‌ سرعت هرچه بیشتر مخصوصا برای من صحبت با مردم مطلوب است. هر کجا که دولت موفقیتی به دست آورده در سایه حضور، فعالیت و نظارت مردم بوده است و از این به بعد نیز این گونه خواهد بود.

وی با بیان این‌که ایام دهه فجر فرصت مناسبی برای ارائه گزارش کوتاه به مردم است، خاطرنشان کرد: در آغاز صحبت‌هایم از مردم بزرگوار استان‌های شمالی کشور، مردم استان‌های گیلان و مازندران و مردم استان کردستان و برخی دیگر از استان‌ها که به خاطر نزول رحمت الهی با مشکلاتی مواجه بوده‌اند، یاد می‌کنم.

وی با بیان این‌که بارش برف در این مناطق در سال‌های اخیر بی‌سابقه یا کم سابقه بود، افزود: در زمان کوتاه نزول نعمت الهی برای مردم این دو استان(گیلان و غرب مازندران) و سایر استان‌ها مشکلاتی ایجاد کرد و موجب قطع برق و ایجاد مشکلات زیادی برای مردم شد.

رییس جمهور با بیان این‌که مردم در ابتدا خود به صحنه آمدند، گفت: همه مقامات اجرایی نیروهای مسلح ستاد بحران، بسیج، سپاه، ارتش همه به صحنه آمدند و به لطف خدا مشکلات اصلی رفع شده است.

وی با بیان این‌که هنوز در برخی روستاها‌ مشکلاتی وجود دارد،تصریح کرد : من از صبر و تحمل مردم و این‌که توانستند در این شرایط سخت از این مشکل عبور کنند، تشکر کنم. من همچنان از دستگاه‌های اجرایی و ستاد بحران می‌خواهم به فعالیت خود ادامه بدهند و همچنین آماده باشند برای شرایطی که احیانا برای استان‌های دیگر پیش بیاید.

ریس جمهور با بیان این‌که همه استان‌های کشور در این مسئله کمک کردند، گفت: ما امیدواریم که مشکلات برطرف شود. من همچنین از وزرایی که به این مناطق رفتند و وزرایی که در تهران ماندند، تشکر می‌کنم و امیدوارم که مردم در این شرایط حساس در زمینه مصرف برق و گاز مقداری صرفه‌جویی کنند.

ادامه دارد...

کد N106594

وبگردی