آفتاب

رییس جمهور /1/:عوامل پیروزی انقلاب، امروز می‌تواند عامل پیروزی مجدد ملت باشد

رییس جمهور /1/:عوامل پیروزی انقلاب، امروز می‌تواند عامل پیروزی مجدد ملت باشد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رییس جمهور در ادامه با تبریک فرا رسیدن دهه فجر اظهار کرد: من به روح بلند امام عزیز و همه شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس درود می‌فرستم. انقلاب اسلامی یک معجزه بزرگ تاریخی بود. شاید سراغ نداشته باشیم که ملتی نه در برابر یک رژیم بی‌رحم تا دندان مسلح، بلکه در برابر همه قدرت‌های جهان تنها با توان فرهنگی خود به پیروزی دست یابد.

روحانی همچنین گفت: همان عواملی که موجب پیروزی انقلاب شد، امروز هم می‌تواند عامل پیروزی مجدد ملت باشد. آگاهی، وحدت و فداکاری مردم در کنار راهبری فردی چون امام موجب پیروزی بزرگی شد و وقتی وحدت،‌آگاهی و فداکاری آمد، فیض و نصرت الهی هم خواهد بود و همان است که موجب پیروزی می‌شود.

وی در همین رابطه افزود: اگر امروز همان آگاهی و وحدت میان ملت و ایثار و فداکاری در کنار پرچمدار امروز انقلاب یعنی مقام معظم رهبری ادامه داشته باشد، ما پیروز صحنه مقابله با قدرت‌های جهان خواهیم بود.

روحانی در ادامه با بیان این‌که از ملت ایران می‌خواهم که 22 بهمن امسال متفاوت با همه 22 بهمن‌های گذشته باشد، اظهار کرد: گرچه همه ساله در 22 بهمن ملت بزرگ ما عظمت و حماسه آفریدند، اما امسال سال دیگری است. امسال سال حماسه سیاسی است که برای این حماسه تنها 24 خرداد شاید کافی نباشد. باید آن حماسه زمینه‌ای شود که با حماسه حضور و فریاد و وحدت و اتحاد مردم تکمیل شود.

رییس جمهور در ادامه از همه جناح‌ها، احزاب، تشکل‌ها، اقوام، پیر و جوان و زن و مرد خواست تا روز 22 بهمن امسال حماسه بزرگ دیگری را بیافرینند.

ادامه دارد...

کد N106573

وبگردی