آفتاب
ظريف خطاب به منتقدان:

موضع ایران تغییری نکرده؛ اکاذیب و تبلیغات صهیونیست‌ها را اشاعه ندهید

موضع ایران تغییری نکرده؛ اکاذیب و تبلیغات صهیونیست‌ها را اشاعه ندهید

همشهری آنلاین: وزیر امور خارجه کشورمان درمورد گزارش‌ها و مطالب منتشره از مصاحبه‌های وی طی سفر اخیر به آلمان گفت: موضع جمهوری اسلامی ایران در مورد عدم شناسایی رژیم صهیونیستی هیچ تغییری نکرده و هیچ قسمتی از صحبت‌های بنده چنین مفهومی نداشته است.

ایران > دولت- همشهری آنلاین:
وزیر امور خارجه کشورمان درمورد گزارش‌ها و مطالب منتشره از مصاحبه‌های وی طی سفر اخیر به آلمان گفت: موضع جمهوری اسلامی ایران در مورد عدم شناسایی رژیم صهیونیستی هیچ تغییری نکرده و هیچ قسمتی از صحبت‌های بنده چنین مفهومی نداشته است.

مهر نوشت: ظریف اضافه کرد: بحثی که توسط بنده در این مصاحبه‌ها مطرح شده تشریح دلایل ادامه بحران در خاورمیانه بعلت نقض حقوق اساسی مردم فلسطین بویژه حق تعیین سرنوشت و تشکیل دولت مستقل و بازگشت آوارگان به سرزمین مادری بوده که بارها در همه مذاکرات و مصاحبه‌ها بر آن تاکید شده است و اصرار شده که برای توجیه جنایات رژیم صهیونیستی و ادامه بحران بدنبال بهانه نگردند.

وزیر امور خارجه کشورمان تصریح کرد: هرگونه برداشت دیگری از این موضع اصولی تحریف اظهارات بنده می‌باشد. البته اینگونه شیطنت‌ها با توجه به استیصال صهیونیست‌ها در برابر سیاست خارجی فعال جمهوری اسلامی ایران غیر منتظره نیست ولی انتظار این است که سیاسیون و محافل سیاسی و رسانه‌ای داخلی بر اساس شریفه " إِن جَاءکُمْ فَاسِقٌ بِنَبَأٍ فَتَبَیَّنُوا " از اشاعه اکاذیب و تبلیغات تفرقه افکنانه صهیونیست‌ها امتناع کنند.

کد N106510

وبگردی