آفتاب
در تذکرات نمایندگان به مجریان مطرح شد

اطلاعی از 113 روستای استانهای شمالی در دست نیست

اطلاعی از 113 روستای استانهای شمالی در دست نیست

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور امروز توسط ضرغام صادقی عضو هیات رییسه مجلس قرائت شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این تذکرات به شرح زیر است:

حسینی، نیازآذری، چهاردولی، ناصری، مقیمی و لاهوتی نمایندگان قائمشهر، بابل، ملایر، نکا، لنگرود به وزیر کشور: در مدت پنج روز، 113 روستای مازندران و گیلان در شهرستان‌های تنکابن و رامسر در محاصره برف هستند و هیچ اطلاعی از آنها در دست نیست.

فتاحی نماینده شهربابک به وزیر صنعت، معدن و تجارت: علت عدم واگذاری معدن مس به بخش خصوصی چیست

سبحانی‌نیا نماینده نیشابور و فیروزه به وزیر راه و شهرسازی:‌ مرمت، بهسازی و روکش آسفالت راه روستایی شهر عشق‌آباد تا روستای باقربخش.

امیرآبادی نماینده قم به وزیر راه و شهرسازی: رسیدگی به وضعیت راه‌های حوزه انتخابیه.

سلطانی نماینده بروجن به وزیر راه و شهرسازی: درخصوص بهسازی راه‌های شهرستان از جمله راه بروجن به لردگان، به وزیر نیرو: عدم توجه لازم به پروژه انتقال آب به سبزکوه بعد از هجده سال.

اسماعیل‌نیا نماینده کاشمر به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: عدم رعایت روش عادلانه در توزیع سبد کالا و نارضایتی جمع کثیری از اقشار جامعه.

قائدرحمت نماینده درود و ازنا به وزیر راه و شهرسازی: تسریع در تکمیل طرح‌های نیمه تمام راه و شهرسازی حوزه انتخابیه و به وزیر صنعت، معدن و تجارت: تعیین تکلیف صنایع حوزه انتخابیه و اعلام پاسخ دقیق از اقدامات انجام شده. همچنین به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری: تسریع در ایجاد دانشگاه دولتی در درود و ازنا و موافقت با توسعه رشته‌های دانشگاه‌های آزاد اسلامی و پیام نور در این حوزه در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا، به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: تسریع در ایجاد واحد بین‌المللی درود و ایجاد دانشکده پرستاری و پیراپزشکی در حوزه انتخابیه با توجه به نیاز منطقه، به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: تسریع در آغاز عملیات اجرایی فاز چهارم کارخانه سیمان درود، حل مشکلات شرکت فولاد و چدن در شهرستان و ارتقای بیمارستان نرگس درود به بیمارستان ژنرال.

فریدونی نماینده فیروزآباد به وزیر راه و شهرسازی: لزوم راه‌اندازی هر چه سریعتر پروژه‌های راه‌های اصلی متوقف شده فیروزآباد.

قادری و صادقی نمایندگان شیراز به وزیر راه و شهرسازی: تسریع در تعیین تکلیف خط اول راه‌آهن شیراز، بوشهر و عسلویه و همچنین تسریع در ساخت راه ارتباطی شهر شیراز به شهر صدرا از طریق محله جوادیه.

بشیری نماینده پاکدشت به وزیر راه و شهرسازی: تعریض و نصب روشنایی محور شریف‌آباد.

سلیمانی، حسینی، ناصری و پژمان‌فر نمایندگان تهران، قزوین، بابل و مشهد به رییس‌جمهور و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: فراهم کردن تمهیدات لازم جهت دعوت از خبرنگاران غیردولتی و مستقل برای شرکت در مراسم سخنرانی و خبری و اطلاع‌رسانی دولت.

جوکار نماینده یزد به رییس‌جمهور: تخصیص بودجه لازم جهت حفظ و احیای بافت تاریخی یزد.

کارخانه‌ای نماینده همدان به رییس‌جمهور: ملت سلحشور ایران در طول 35 سال مبارزه با استکبار جهانی در دفاع از فناوری هسته‌ای نشان دادند که از بصیرت و هوشمندی بالای سیاسی و هسته‌ای در عرصه معادلات پیچیده جهانی برخوردارند که شایسته تکریم است.

زاهدی نماینده کرمان به رییس‌جمهور: در بیانات ریاست جمهوری در جمع روسای دانشگاه‌ها اشاره به مقالات چاپ شده در مجلات با مرجع استنادی isi به عنوان عمل شرک‌آلود اشاره شده است که این با تولید علم در صحنه جهانی و کشورمان و اهداف چشم‌انداز مغایرت دارد.

هاشمی نخل ابراهیمی نماینده میناب، رودان، جاسک و بشاگرد به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: تسریع در پوشش کامل شبکه تلفن همراه در روستاهای حوزه انتخابیه.

آریایی‌نژاد نماینده ملایر به وزیر صنعت، معدن و تجارت: حمایت از تکمیل ظرفیت صنایع شهرستان ملایر و رسیدگی به مشکلات مالی آنان.

بیرانوند نماینده بروجرد به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: برطرف کردن موانع تاسیس دانشگاه علوم پزشکی در بروجرد.

زارع نماینده آباده به وزیر صنعت، معدن و تجارت: عدم توجه به حقوق مردم شهرستان خرمبید در رابطه با معدن چاه مرغی.

میرمرادزهی نماینده سراوان به وزیر راه و شهرسازی: برقراری پروازهای فرودگاه سراوان.

زاهدی نماینده کرمان به وزیر راه و شهرسازی: عدم تخصیص اعتبار به پیمانکاران جهت بهسازی راه کرمان راور.

عبدی نماینده خرم‌آباد به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: عدم توجه به آمار بالای بیکاری استان در تخصیص تسهیلات و اشتغالزایی.

علیپور نماینده قائمشهر به وزیر نفت: تسریع در اتصال گاز شهرستان‌های آمل، جویبار و بابل.

بیرانوند نماینده بروجرد به رییس‌جمهور: اعلام آمادگی برای مشارکت در تدوین الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت توسط تیم تحقیقاتی متخصص، همچنین به وزیر راه و شهرسازی: رفع نگرانی مردم بروجرد به واسطه اخبار منتشره در رسانه‌ها در خصوص فاصله آزادراه شهید بروجردی از شهر بروجرد.

افتخاری نماینده تهران به رییس‌جمهور: سخنان اهانت‌آمیز در جمع روسای دانشگاه‌ها.

خضری نماینده پیرانشهر به وزیر نفت: تسریع در رفع خط گازی گاز خانگی شهرستان سردشت.

میرمحمدی نماینده گلپایگان و خوانسار به وزیر راه و شهرسازی: لزوم تکمیل مسیر باند دوم گلپایگان و خوانسار.

امامی نماینده گرگان به وزیر جهاد کشاورزی: افزایش منابع و اعتبار مربوط به جاده‌های بین مزارع استان گلستان.

سوری نماینده دلفان به وزیر نیرو: تسریع در راه‌اندازی پمپ کشاورزی شهرستان‌های حوزه انتخابیه.

احمدی نماینده زرین‌دشت به وزیر راه و شهرسازی: تسریع در تکمیل بزرگراه شیراز و راه روستایی شهرستان‌های داراب و زرین‌دشت.

کاشانی نماینده زاهدان به وزیر نیرو: نبود سیستم آب لوله‌کشی در برخی از نقاط زاهدان.

انتهای پیام

کد N106428

وبگردی