آفتاب

اعتصاب کارکنان متروی لندن موجب سرگردانی میلیون‌ها مسافر شد

اعتصاب کارکنان متروی لندن موجب سرگردانی میلیون‌ها مسافر شد

همشهری آنلاین: میلیون‌ها شهروند انگلیسی در پی اعتصاب چهل و هشت ساعته کارکنان متروی لندن در مسافرت‌های درون شهری دچار سرگردانی و مشکلات زیادی روبرو شدند.

جهان > اروپا- همشهری آنلاین:
میلیون‌ها شهروند انگلیسی در پی اعتصاب چهل و هشت ساعته کارکنان متروی لندن در مسافرت‌های درون شهری دچار سرگردانی و مشکلات زیادی روبرو شدند.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری رویترز از لندن، بر اثر این اعتصاب که از شامگاه سه شنبه آغاز شد در اولین ساعات روز چهارشنبه ساکنان پایتخت انگلیس برای رسیدن به محل کار خود با صف های طولانی و اتوبوس های مملو از مسافر در سرمای شدید پایتخت مواجه شدند. کارکنان متروی لندن که روزانه سه میلیون مسافر را جابجا می کند تا روز پنجشنبه به اعتصاب خود ادامه می دهند.

بر اثر این اعتصاب افراد بسیاری نتوانستند سر کار خود حاضر شوند در حالیکه عده دیگری نیز مجبور شدند پیاده یا با دوچرخه خود را به محل کارشان برسانند.

اتحادیه های صنفی انجمن کارکنان حمل و نقل موسوم به تی اس اس ای و اتحادیه کارگران حمل و نقل دریایی و ریلی یا آر ام تی به نشانه مخالفت با طرح های شرکت مترو برای کاهش یکهزار فرصت شغلی و تعطیلی دفاتر فروش به عنوان بخشی از اقدامات برای نوسازی شبکه، این اعتصاب اعتراضی را سازماندهی کرده اند.

دومین اعتصاب چهل و هشت ساعته کارکنان متروی لندن برای هفته آینده از 11 تا 14 فوریه (22 تا 25 بهمن) برنامه ریزی شده است.

کد N106413

وبگردی