آفتاب
نماینده مردم قائمشهر:

شمال ایران محل تفریح مردم، نیازمند یاری است

شمال ایران محل تفریح مردم، نیازمند یاری است

نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در یک کشور خشک و کم‌آب بارش برف خوشحال‌کننده است اما ببینیم در کشور بر اثر بارش این برف چه اتفاقی افتاد و مردم دچار چه مشکلاتی شدند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سیدهادی حسینی طی تذکر شفاهی خود در جلسه علنی نوبت عصر مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: بارش برف بی‌سابقه مشکلات زیادی را ایجاد کرده است چرا که مردم استان‌های شمالی و باغات و احشام این مناطق به سرما و برف عادت ندارند و راه‌های روستایی نیز مسدود شده است.

وی افزود: مردم در بسیاری از مناطق آب و برق ندارند و 113روستا در برف گرفتار شده و هیچ اطلاعی از آنها نیست و ضمن تشکر از همه ارگان‌ها من‌جمله سپاه پاسداران که باعث امید مردم شده بود، از وزارت کشور خواهش داشتم که جلسات خود را مانند جلسه دیروز در محل بحران زده برگزار کنند و مسئولین در این مناطق حضور پیدا کنند.

نماینده مردم قائمشهر در مجلس ادامه داد: من به مردم کشور عرض می‌کنم شمال ایران محل تفریح و استراحت شماست و امروز مردم آن مناطق نیازمند کمک و مدد شما هستند. بیایید همت کنید و دست این مردم را بگیرید تا آسیب نبینند و امیدواریم با کمک ارتش، هوانیرو و همه نهادهای مربوط این مشکل حل شود.

انتهای پیام

کد N106308

وبگردی