آفتاب

نماینده قزوین: توزیع سبد کالا با نیت خیر توسط دولت انجام شد

نماینده قزوین: توزیع سبد کالا با نیت خیر توسط دولت انجام شد

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: جا دارد از دولت که توزیع سبد کالا را با نیت خیر و به منظور کمک به اقشار آسیب‌پذیر انجام داد تشکر کنیم اما دولت باید به چند نکته در این رابطه توجه کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، داوود محمدی طی تذکر شفاهی خود در جلسه علنی نوبت عصر مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: جا دارد دولت در توزیع سبد کالا حداکثر تلاش خود را برای حفظ کرامت، شخصیت و حقوق شهروندی مردم به کار گیرد تا موجب سوء استفاده بیگانگان نشود. همچنین سطح پوشش این بسته‌های حمایتی نیز افزایش یابد به نوعی کارگران ساختمانی، روستاییان، کشاورزان، دانشجویان متاهل، کارگران و سایر اقشار ضعیف جامعه را شامل شود.

وی افزود: در توزیع سبد کالا بخصوص برای نقاط روستایی و دور افتاده که با مرکز شهرستان‌ها فاصله زیادی دارند تمهیداتی اتخاذ شود که ضمن تسهیل در رساندن این بسته‌های حمایتی، مردم عزیز نیز برای دریافت این کالاها بیش از ارزش خدماتی که دریافت می‌کنند، متحمل هزینه نشوند و برای تقویت تولیدات داخلی و حمایت از تولیدکنندگان در راستای تحقق حماسه اقتصادی اقلام ایرانی جایگزین محصولات خارجی در سبد کالا باشد.

انتهای پیام

کد N106307

وبگردی