آفتاب

رژیم صهیونیستی ساخت بیش از 550 خانه را در شرق بیت المقدس تصویب کرد

رژیم صهیونیستی ساخت بیش از 550 خانه را در شرق بیت المقدس تصویب کرد

تهران – ایرنا – شورای شهر بیت المقدس تحت اشغال رژیم صهیونیستی اعلام کرد: این شورا در نشست روز چهارشنبه طرح هایی را برای ساخت بیش از 550 باب خانه جدید در شهرک های واقع در شرق بیت المقدس تصویب کرده است.

بگزارش خبرگزاری فرانسه از بیت المقدس اشغالی،در بیانیه شورای شهر درباره صدور مجوزهای ساخت تصویب شده در نشست کمیته محلی برنامه ریزی اعلام شد:مجوزهایی برای پیمانکاران خصوصی برای ساخت 386 واحد مسکونی در هرهوما، 136واحد در نوه یاکو و 36 واحد در پیسگات زیو صادر شده است.

صدور مجوزهای ساخت یکی از آخرین مراحل پیش از شروع عملیات ساخت خانه های مسکونی است و ساخت این واحدها احتمالا در هفته های آتی شروع خواهد شد.

رژیم صهیونیستی و حکومت خودگردان فلسطینی یک دور از مذاکرات مستقیم سازش را درپایان ماه ژوییه به منظور دستیابی به توافق در مدت 9 ماه آغاز کردند.

اما این مذاکرات که با میانجیگری آمریکا برگزار می شود،تحت الشعاع خودداری رژیم صهیونیستی از محدود کردن طرح های ساخت و ساز در سرزمین های فلسطینی قرار گرفته است.

دو طرف همچنین درمورد شماری از دیگر مسایل از جمله امنیت اختلاف نظر شدیدی دارند.

رژیم صهیونیستی،شرق بیت المقدس را در جنگ شش روزه سال 1967 اشغال و بعدا به خاک خود ملحق کرد که این اقدام هیچگاه از سوی جامعه جهانی به رسمیت شناخته نشد.

مترجمام**1486**1856
کد N106175

وبگردی