آفتاب
وزیر دفاع:

حاکمیت مردم بر سرنوشت خود از مهمترین ارزش‌های انقلاب اسلامی است

حاکمیت مردم بر سرنوشت خود از مهمترین ارزش‌های انقلاب اسلامی است

ملت ایران به برکت انقلاب و رهبری‌های مقام معظم رهبری و با تکیه بر دانش و یافته‌های بومی خود، توانسته است مسیر رشد و پیشرفت را ادامه دهد و دشمنان را به این باور برساند که نمی‌توانند سد و مانع راه تعالی و توسعه ایران اسلامی باشند

وزیر دفاع حاکمیت مردم بر سرنوشت خود را از مهمترین ارزش‌های انقلاب اسلامی دانست و گفت: ملت ما در سایه نظام اسلامی به قله‌های رفیع و ارزشمند توانمندی ملی، اقتدار و افتخار دست یافته‌اند.

به گزارش ایلنا، سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بازدید از سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح در جمع مدیران و کارکنان این سازمان در سخنانی ضمن تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در تشریح ابعاد گوناگون انقلاب و برکات این حرکت عظیم مردمی به رهبری امام فرزانه، گفت: ستیزه جویی با ارزش‌های ملی و مردمی، مخدوش ساختن هویت دینی و وابستگی همه جانبه رژیم منحوس پهلوی به اجانب را می‌توان از جمله مصادیق بارز حکومت ستم شاهی پیش از انقلاب اسلامی برشمرد.

وی افزود: حکومت خودکامه و ضد مردمی پهلوی با تحقیر مردم همواره سعی بر شکستن صلابت ندای مظلومانه و آزادی‌خواهانه جامعه داشت؛ لیکن ملت ما به رهبری پیامبرگونه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی قدس‌الله نفسه الزکیه این توفیق را یافت تا نسل کنونی و نسل‌های بعدی در فضایی روحانی زندگی کنند.

وزیر دفاع، حاکمیت مردم بر سرنوشت خود را از مهمترین ارزش‌های انقلاب اسلامی دانست و گفت: ملت ما در سایه نظام اسلامی به قله‌های رفیع و ارزشمند توانمندی ملی، اقتدار و افتخار دست یافته‌اند.

سردار دهقان با اشاره به اینکه ملت ایران نظام سلطه جهانی را به چالش کشیده و این ملت امروزه به‌عنوان الگویی شایسته برای جهانیان تبدیل گشته است، اظهار داشت: دشمنی و کینه‌توزی استکبار جهانی علیه نظام ما همواره با هدف نابودی و ایجاد خلل در پیمودن مسیر شکوفایی و رشد امت سلحشور ایران ادامه داشته است.

وی گفت: ملت ایران به برکت انقلاب و رهبری‌های مقام معظم رهبری و با تکیه بر دانش و یافته‌های بومی خود، توانسته است مسیر رشد و پیشرفت را ادامه دهد و دشمنان را به این باور برساند که نمی‌توانند سد و مانع راه تعالی و توسعه ایران اسلامی باشند.

وزیر دفاع در بخش دیگری از سخنانش با تأکید بر اینکه ایران اسلامی از خطوط بر حق نظام بر سر مسئله هسته‌ای عدول نخواهد کرد، گفت: ملت ما به هیچ عنوان از خواسته بحق خود در بهره‌مندی از دانش و انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای دست نخواهد کشید.

کد N106018

وبگردی