آفتاب

همایش "بیداری دانشجویی و استحکام ساخت درونی نظام" برگزار می‌شود

همایش "بیداری دانشجویی و استحکام ساخت درونی نظام" برگزار می‌شود

هجدهمین همایش سراسری آموزشی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با عنوان "بیداری دانشجوی و استحکام ساخت درونی نظام"، 19 تا 25 بهمن به میزبانی دانشگاه یزد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، ابوالفضل شفیعی دبیر این همایش در نشست خبری که صبح امروز برگزار شد، با اعلام این خبر افزود: هجدهمین همایش سراسری آموزشی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با پیگیری دو مشخصه گفتمانی بیداری دانشجویی و استحکام ساخت درونی نظام که هر دو از مطالبات مقام معظم رهبری است، برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه "هدف از طرح بحث بیداری دانشجویی در این همایش، ایجاد جریان قوی و تقابلی با جریان‌های سکولار و جریان مقابل با خط امام است"، به بحث استحکام ساخت درونی نظام اشاره و خاطرنشان کرد: ما در گفتمان امام خمینی(ره) استحکام ساخت درونی نظام را با لفظ استقلال و عزت ملی می‌شناسیم.

این فعال دانشجویی با تاکید بر اینکه "مردم ما همواره پای کار استحکام ساخت درونی نظام هستند"، ادامه داد: مردم ما ثابت کرده‌اند که با ایمان به خدا و وعده‌های الهی و مقاومتی که در این 35 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی از خود نشان داده‌اند همواره بر این باورند که کشور روی پای خود بایستد. ما نیز معتقدیم که چنانچه از درون خود را در همه ابعاد قوی کنیم که دیگر نیازی نیست که از افزایش یا کاهش تحریم‌های اعمالی علیه کشور هراسی داشته باشیم.

دبیر هجدهمین همایش سراسری آموزشی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در ادامه با اشاره به مباحثی که در این دوره از همایش‌های سراسری اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان مطرح می‌شود، گفت: در این دوره ما به مباحثی از جمله "مشروطه‌شناسی"، "نسبت دانشگاه اسلامی با استحکام ساخت درونی نظام"، "جریان‌شناسی سیاسی به ساختار درون قدرت" و "نقش بیداری دانشجویی در استحکام ساخت درونی نظام" می‌پردازیم.

وی با بیان اینکه "در این دوره از همایش، اعضای سابق اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان نیز حضور خواهند داشت"، افزود: در این همایش از شخصیت‌هایی نظیر سردار حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه،‌ حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی،‌ آیت‌الله قرهی، علیرضا زاکانی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدیان، حسینی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی و تعدادی دیگری از این فعالان و اساتید سیاسی و فرهنگی برای سخنرانی دعوت شده است.

انتهای پیام

کد N105347

وبگردی