آفتاب
محجوب:

شرط احراز قابل واگذار بودن شرکت‌ها؛ ضروری است

شرط احراز قابل واگذار بودن شرکت‌ها؛ ضروری است

باید دقت کنیم که چنانچه واژه احراز را در اینجا قید نکنیم دچار مشکلاتی خواهیم شد به عنوان مثال قبلا که واگذاری صورت می‌گرفت مثلا درخصوص اتوبان تهران پردیس 16 میلیارد تومان از میزان دارایی‌ها اعلام نشد در نتیجه من شرط احراز را برای دقت در واگذاری‌ها قطعی می‌بینم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی شرط احراز قابل واگذار بودن شرکت‌ها برای دقت در واگذاری‌ها را ضروری دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا محجوب در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه سال ۹۳ کل کشور با بیان اینکه موضوع اصلی در خصوص بند «ه» بحث هزینه‌ای تبصره ۳ مسئله احراز است، پیشنهاد کرد که سازمان خصوصی‌سازی در صورت عدم دریافت بنگاه‌های مشمول واگذاری حداکثر ظرف یکماه پس از درخواست سازمان خصوصی‌سازی پس از احراز قابل واگذار بودن این شرکت‌ها توسط شورای عالی سازمان با تصویب هیات وزیران نسبت به انتشار اوراق سهام جایگزین پس از تعیین تکلیف واگذاری‌های قبلی اقدام نماید.

نماینده مردم تهران در ادامه افزود: باید دقت کنیم که چنانچه واژه احراز را در اینجا قید نکنیم دچار مشکلاتی خواهیم شد.؛به عنوان مثال قبلا که واگذاری صورت می‌گرفت مثلا درخصوص اتوبان تهران پردیس ۱۶ میلیارد تومان از میزان دارایی‌ها اعلام نشد در نتیجه من شرط احراز را برای دقت در واگذاری‌ها قطعی می‌بینم.

گفتنی است؛ این پیشنهاد نماینده مردم تهران با مخالفت دولت و کمیسیون مواجه شد و در ‌‌نهایت مورد تصویب نمایندگان مجلس قرار نگرفت.

 

کد N105088

وبگردی