آفتاب
در گزارشی غربی ها اعلام شد؛

آمار تکان دهنده از حضور تروریستهای خارجی در سوریه/ چچنی ها و سعودی ها در صدر هستند

آمار تکان دهنده از حضور تروریستهای خارجی در سوریه/ چچنی ها و سعودی ها در صدر هستند

غربی ها در گزارشی با عنوان جنگجویان خارجی در سوریه و ملیت های آنها، بیشترین تعداد را مربوط به تروریستهای سعودی و چچنی اعلام کردند که در این گزارش، حضور پنج هزار فلسطینی در کنار گروههای تروریستی تاسف آور است.

به گزارش خبرگزاری مهر، در گزارش آماری غربی ها در خصوص بیست کشوری که بیشترین تروریست را به سوریه اعزام کرده اند، آمده است که تروریستهای سعودی، مکان دوم را پس از تروریستهای چچنی اشغال کرده اند به طوری که 12 تروریست سعودی به سوریه رفته بودند که تا کنون، سه هزار و 872 نفر از آنها به هلاکت رسیده و دو هزار و 689 نفر هم مفقود شده اند.

بر اساس این گزارش آماری، چچنی ها در صدر تروریستهای موجود در سوریه هستند به طوری که تعدادشان، 14 هزار نفر بوده که تا کنون سه هزار و 671 نفر از آنها به هلاکت رسیده و هزار و 397 نفر هم مفقود شده اند.

تروریستهای تونسی هم به تعداد چهار هزار نفر در ردیف ششم گزارش آماری غربی ها قرار دارند که تا کنون دو هزار و 645 نفر از آنها از جمله 18 زن به هلاکت رسیده و هزار و 315 نفر هم مفقود شده اند.

نکته قابل ملاحظه در این آمار اعلام شده، تعداد زنان کشته شده در جنگ در سوریه است که تونس در صدر بیست کشوری است که این گزارش آماری به بررسی تعداد تروریستهای آنها در سوریه پرداخته است به طوری که این گزارش نشان می دهد 18 زن تونسی در کنار گروههای تروریستی به هلاکت رسیده اند، همچنین 10 زن از مغرب، هفت زن از عربستان، شش زن از چچن و چهار زن از لبنان هم در رده های بعدی قرار دارند که در سوریه به هلاکت رسیده اند.

این تروریستهای خارجی، از سه سال پیش تا کنون جنگی را به نیابت از اربابان غربی و متحدانشان علیه سوریه و نهادهای اقتصادی، امنیتی، نظامی، و میراث فرهنگی وتمدن این کشور به راه انداخته اند و مرتکب جنایات بی شماری علیه مردم بی دفاع این کشور شده و همچنان به این اقدامات خشونت آمیز و جنایتکارانه خود ادامه می دهند و نکته تاسف بار این است که رسانه های حامی آنها از این تروریستها به عنوان انقلابیون و از اقدامات جنایتکارشان به عنوان انقلاب یاد می کنند.

نکته تاسف بار بر اساس این گزارش آماری، قرار گرفتن فلسطینی ها در رده هفتم تروریستهای موجود در سوریه است، در حالی که باید این افراد برای آزاد کردن سرزمین اشغال شده خود از چنگال صهیونیستها به جنگ با اشغالگران قدس می رفتند، به جنگ دولتی رفته اند که بیشترین حمایتها را از ملت فلسطین داشته و یکی از مهمترین دلایل جنگ جهانی علیه این کشور هم مواضع اصولی و حمایتهایش از ملت فلسطین بوده است.

متاسفانه بر اساس این گزارش آماری، تا کنون ورود پنج هزار فرد مسلح فلسطینی به خط جنگ با ارتش سوریه ثبت شده است به طوری که دو هزار و 18 نفر از آنها تا کنون کشته و 69 نفر دیگر هم مفقود شده اند.

این گزارش آماری، تازه ترین گزارش آماری از تعداد تروریستهای خارجی در سوریه است که در ژانویه 2014 تهیه شده است. پایگاه خبری الغدپرس اعلام کرده است از میزان دقیق بودن این گزارش آماری و شیوه های تهیه آن مطمئن نیست.

البته این آمار فقط مربوط به 20 کشوری است که بیشترین تروریست را در سوریه دارند، چرا که در حال حاضر تروریستهایی از 87 کشور جهان با ارتش و ملت سوریه می جنگند و به ارتکاب جنایت مشغول هستند.

بر اساس این گزارش آماری، لبنان با 9 هزار فرد مسلح، لیبی با 4400 نفر، عراق با 11 هزار نفر، تونس با چهار هزار نفر، فلسطین با پنج هزار نفر،ترکیه با 5500 نفر، مصر با دو هزار و 600 نفر، اردن با دو هزار و 400 نفر، یمن با هزار و 600 تروریست، پاکستان با هزار و 900 تروریست، افغانستان با هزار و 200 نفر، کویت با 700 تروریست، الجزایر با 600 نفر، سومالی با 880 نفر، روسیه با 750 نفر،  مغرب با 550 تروریست، آلمان با 668 نفر و فرانسه با 450 نفر از جمله کشورهایی هستند که بیشترین تعداد تروریست را در سوریه به خود اختصاص داده اند.

کد N104466

وبگردی