آفتاب

نجفقلی حبیبی: بهبود وضعیت اقتصادی مطالبه اصلی مردم است

نجفقلی حبیبی: بهبود وضعیت اقتصادی مطالبه اصلی مردم است

دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها با بیان اینکه "بهبود وضعیت اقتصادی کشور در حال حاضر مطالبه اصلی جامعه است"، اظهار کرد: دولت در حال حاضر در بُعد خارجی و داخلی تلاش می‌کند تا مطالبات مردم را برآورده کند.

نجفقلی حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، ایجاد اشتغال،‌ کنترل قیمت‌ها،‌ مقابله با تورم و ایجاد آسایش را از مطالبات مردمی دانست و افزود: دولت در عرصه روابط بین‌المللی تلاش می‌کند تا با آزاد کردن سرمایه‌های کشور و کنترل تحریم‌ها، در اوضاع اقتصادی کشور بهبود ایجاد کند.

وی اضافه کرد: دولت همچنین با سازماندهی نهاد اقتصادی کشور تلاش می‌کند مشکل اشتغال و تولید را حل کند که راه‌اندازی این تشکیلات برای بهبود وضعیت اقتصادی اهمیت زیادی دارد.

حبیبی همچنین با بیان اینکه "دستیابی به آزادی در عرصه‌های مختلف و همچنین حقوق شهروندی از دیگر مطالبه مردم است"، گفت: دستگاه‌های قضایی و امنیتی کشور در این زمینه باید به دولت کمک کنند تا فضایی بوجود بیاید که مردم انتقادهای خود را آزادانه بیان کنند و مسئولان بتوانند از این انتقادها استفاده کرده و نسبت به اصلاح امور اقدام کنند.

دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها در پایان با اشاره به اینکه "برآورده کردن مطالبات مردمی، وظیفه همه نهادهای کشور است"، اظهار کرد: سایر نهادها باید در این زمینه از ظرفیت‌های خود استفاده و در مسیر سیاست‌های دولت حرکت کنند تا گره‌های کشور باز شود و فضای اقتصادی کشور بهبود یابد.

انتهای پیام

کد N104235

وبگردی