آفتاب

مسوولان برای مقابله با حوادث غیرمترقبه مازندران تدابیری بیندیشند

مسوولان برای مقابله با حوادث غیرمترقبه مازندران تدابیری بیندیشند

نوشهر - ایرنا - رییس کمیسیون داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی با اشاره وقوع بلایای طبیعی و دیگر حوادث در مازندران، بر لزوم اتخاذ تدابیر ویژه برای مقابله و پیشگیری از وقوع چنین حوادثی از سوی مسوولان تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، ˈامیر خجسته ˈ روز سه شنبه در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان مازندران در فرمانداری نوشهر گفت: باید این موضوع به عنوان اولویت نخست برنامه کاری مسوولان بویژه استاندار، فرمانداران و شهرداران استان قرار گیرد تا بتوان از محل اعتبارات ملی نسبت به پرداخت خسارت ناشی از حوادث مختلف غیرمترقبه اقدام کرد.

وی افزود: تحقق این مهم نیازمند عزم استانی است که باید همه مسوولان اعم از نمایندگان مجلس و استاندار در این بخش همکاری لازم را داشته باشند.

وی اظهارداشت: با توجه به هم افزایی بسیار مطلوبی که میان وزارت کشور و کمیسیون داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی وجود دارد، باید به نحوی سیاستگذاری کرد تا با تخصیص اعتبارات لازم در زمان وقوع حوادث غیرمترقبه همچنین به اختیارات استانداران نیز در این بخش بیفزاییم.

اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و رییس سازمان مدیریت بحران کشور روز سه شنبه برای بررسی مشکلات مناطق برف زده غرب مازندران به این منطقه سفرکردند.

بارش برف در چند روز اخیر در غرب مازندران خسارات بسیاری به بخش های مختلف این منطقه وارد کرد. ک/2

624/621/508
کد N103741

وبگردی