آفتاب

ارتش اسرائیل در مرز لبنان به حالت آماده باش درآمد

ارتش اسرائیل در مرز لبنان به حالت آماده باش درآمد

فارس نوشت:

نظامیان رژیم صهیونیستی با استقرار در خطوط مرزی مشرف به کفرکولا و العدیسه در مرز با لبنان تفنگ‌های خود را به سوی خاک لبنان نشانه گرفته‌اند.

به گزارش پایگاه خبری النشره گزارش داد، سامانه کنترل مرزی ارتش رژیم صهیونیستی با دوربین‌های فیلمبرداری، خودروهای عبوری در کفرکولا و العدیسه نزدیک مرز با سرزمین های اشغالی را کاملا زیر نظر گرفته و یا از آنها تصویربرداری می کند.

شماری از نظامیان اسرائیلی نیز مقابل سیم خاردارهای وضع شده بین شهر مرزی کفر کولا با سرزمین های اشغالی مستقر شده اند و تفنگ های خود را به سوی عابران در خاک لبنان گرفته و از آنها فیلمبرداری می کنند.

در همین راستا یک فروند بالگرد نیروهای یونیفل در ارتفاع بسیار پایین و بر فراز مجرای رود الحاصبانی و نزدیک خط تماس بین منطقه العرقوب و مزارع اشغالی شبعا در حال پرواز است.

خودروهای گشتی نیروهای یونیفل و ارتش لبنان نیز به موازات خط فنی در محورهای مشرف به الوزانی و العباسیه مستقر هستند و گشتی های ارتش اسرائیل نیز به موازات خط فنی در طول همین محور مستقر هستند.

بنابراین گزارش یک دستگاه بولدزور اسرائیلی نیز از ساعت 10 صبح بامداد امروز به وقت محلی در حال حفاری در منطقه قطمون در جنوب شهر رمیش است و دو تانک اسرائیلی و 12 نظامی اسرائیلی پشتیبان آن هستند.

یک خودروی گشتی نیروهای ارتش لبنان و یک گشتی یونیفل اقدامات نظامیان اسرائیلی را در این منطقه تحت نظر دارند.

52261

کد N103537

وبگردی