آفتاب
ناخدا رضایی خبر داد:

اعزام گروهای امدادی ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش برای کمک به گرفتاران در برف

اعزام گروهای امدادی ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش برای کمک به گرفتاران در برف

فرمانده ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش از اعزام گروههای امدادی و پزشکی برای کمک‌رسانی به مردم گرفتار در بحران برف و کولاک شدید در استان‌ گیلان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، ناخدایکم افشین رضایی حداد اظهار کرد: با توجه به وضعیت بحرانی پیش آمده به علت بارش شدید برف که منجر به مسدود شدن مسیرهای مواصلاتی بین شهری و دستری روستایی و تردد درون شهری شده است. گروههای امدادی  و پزشکی نیروی دریایی از اولین ساعات شروع برف و کولاک کار اقدام رسانی به مردم گرفتار در برف استان گیلان را شروع کردند.
وی افزود: 3 گردان به همراه چندین دستگاه کامیون ، ‌ جرثقیل ، ‌ آمبولانس و اتوبوس برای بازگشایی راهها وآذوقه رسانی و نجات مسافران به مناطق بحرانی انزلی به ویژه آبکنار اعزام شدند .

ناخدا رضایی حداد از پخت شبانه روزی نان در2 نانوایی نیروی دریایی خبر داد و افزود : ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش آماده توزیع مواد غذایی اضطراری شامل نان، کنسرو، آب معدنی و .. و همچنین سوخت ، اعزام گروههای پزشکی ، امدادی و برف روبی و در اختیارگذاشتن 2 بالگرد و دستگاههای ارتباطی و مخابراتی سیار برای کمک رسانی به مردم است.

کد N103478

وبگردی