آفتاب
شیرزاد در گفت‌وگو با ایلنا:

اقدامات تندروها در مخالفت با دولت بی‌فایده است/ اقتدارگرایان حسادت می‌كنند

اقدامات تندروها در مخالفت با دولت بی‌فایده است/ اقتدارگرایان حسادت می‌كنند

روحانی می‌خواهد همه حرف بزنند و نه اینكه فقط یك عده خاص حرف بزند و البته متاسفانه این عده معدود هستند و برخلاف تعداد قلیل‌شان، از كثرت رسانه‌ای نیز برخوردار هستند.

نماینده مجلس ششم با بی فایده دانستن اقدامات تندروها در مخالفت با دولت ابراز داشت: آنها در 8 سال گذشته تمامی مناصب اجرایی را دست داشتند و خیلی هم دوست داشتند كه افتخار حل و فصل پرونده هسته‌ای به اسم آنها تمام بشود ولی با بی‌تدبیری و بی‌درایتی‌شان تحریم‌ها را نصیب ملت ایران كردند و حال دولتی كه آمده است كه تدبیر به خرج می‌دهد ناراحت هستند و حسادت به خرج می‌دهند.

احمد شیرزاد در گفت‌وگو با خبرنگرار ایلنا، در خصوص دعوت رئیس جمهور در دعوت از همه گروه‌ها برای نظراتشان درباره توافق ژنو گفت: دعوت آقای روحانی  مسئله عمومی است و هدفشان آوردن صداهای دیگر در جامعه و شنیده شدن صداهایی است كه در سال‌های اخیر بنا به دلایلی شنیده نشدند.

وی ادامه داد: در طی سال‌های اخیر فقط یك صدا درباره مسئله هسته‌ای در فضای عمومی شنیده می‌شد و بعد از تغییر دولت و رسیدن به توافق، آن صدا مجددا شروع به جوسازی كرده است كه گویی همه ملت ایران با توافق مخالف هستند و آن حرف‌های 8 سال گذشته را تكرار می‌كنند.

شیرزاد با بیان اینكه باید اقتدارگرایان و تندروها از عملكردشان شرمنده باشند، تاكید كرد: آنها باید به خاطر عملكرد غلط و هزینه‌سازشان ابراز ندامت بكنند كه موجب ایجاد مصائب و مشكلات عظیم برای كشور شدند، اما بجای شرمندگی، طلبكار هم هستند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با تاكید بر اینكه صحبت‌های آقای روحانی به معنای نقد كردن توافق ژنو نیست، تصریح كرد: ایشان می‌خواهند همه حرف بزنند و نه اینكه فقط یك عده خاص حرف بزند و البته متاسفانه این عده معدود هستند و برخلاف تعداد قلیل‌شان، از كثرت رسانه‌ای نیز برخوردار هستند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس ششم با بی فایده دانستن اقدامات تندروها در مخالفت با دولت ابراز داشت: آنها در 8 سال گذشته تمامی مناصب اجرایی را دست داشتند و خیلی هم دوست داشتند كه افتخار حل و فصل پرونده هسته‌ای به اسم آنها تمام بشود ولی با بی‌تدبیری و بی‌درایتی‌شان تحریم‌ها را نصیب ملت ایران كردند و حال دولتی كه آمده است كه تدبیر به خرج می‌دهد ناراحت هستند و حسادت به خرج می‌دهند.

کد N103469

وبگردی