آفتاب
براساس اعلام راه آهن؛

همه خطوط ریلی کشور باز است

همه خطوط ریلی کشور باز است

با وجود سردی و برودت هوا که منجر به بسته شدن راه‌های مواصلاتی و سختی تردد در مسیرهای جاده‌ای شده است‌ با تلاش بخش خصوصی و پرسنل راه‌آهن، در حال حاضر همه قطارها به حركت خود ادامه داده و قطاری از سیستم حذف نخواهد شد.

طبق اعلام راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران با وجود بارش سنگین برف و سختی تردد خودرو در جاده‌ها، همه مسیرهای ریلی بخصوص در مناطق برف‌خیز و سردسیر، ‌با تلاش ‌پرسنل راه‌آهن و بخش خصوصی، باز بوده و حركت قطارها به طور منظم جریان دارد.

به گزارش ایلنا، در این اطلاعیه راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران ‌آمده است: با وجود سردی و برودت هوا که منجر به بسته شدن راه‌های مواصلاتی و سختی تردد در مسیرهای جاده‌ای شده است‌ با تلاش بخش خصوصی و پرسنل راه‌آهن، در حال حاضر همه قطارها به سیر خود ادامه می‌دهند و قطاری از سیستم حذف نخواهد شد.

در ادامه این اطلاعیه راه‌آهن آمده است: درخصوص احتمال بروز تأخیر در زمان سیر برخی قطارها، به دلیل شرایط جوی پدید آمده، از هموطنان و مسافران عذرخواهی می‌کنیم؛ با وجود بارش سنگین برف و سختی تردد، هیچ یک از قطارها از سیستم حذف نشده است و همکاران راه آهن و بخش خصوصی با تلاش مستمر خود می‌کوشند تا بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات را به متقاضیان ارایه کنند

کد N103255

وبگردی