آفتاب
با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش انجام شد

تجلیل از پدیدآورندگان بیعت تاریخی 19 بهمن 57

تجلیل از پدیدآورندگان بیعت تاریخی 19 بهمن 57

طی مراسمی در ستاد نیروی هوایی ارتش، از کارکنان این نیرو که در 19 بهمن سال 1357 با حضور در مدرسه علوی با حضرت امام خمینی (ره) بیعت کردند، تجلیل شد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین بهشتی‌پور استاد حوزه و دانشگاه در این مراسم که صبح امروز (سه‌شنبه) برگزار شد، با اشاره به اینکه "پیوستن نیروی هوایی ارتش به شاکله انقلاب و بیعت با امام خمینی(ره) تأثیر بسزایی در بازگرداندن شرف، عزت و کرامت ملت ایران داشت"، گفت: ایرانیان پیش از انقلاب اسلامی کاملا مستعمره آمریکا بودند. دامنه این استعمار به اندازه‌ای گسترده بود که مستشاران آمریکایی حتی به شاه نیز اهانت می‌کردند.

وی با اشاره به عقاید امام خمینی(ره) در مورد مردم ایران، اظهار کرد: به عقیده امام (ره) ایرانیان ملتی خاص و ویژه هستند که تاریخ تاکنون چنین مردمی به خود ندیده است.

بهشتی‌پور در پایان با بیان اینکه "انسان‌ها همواره در حال ارزیابی شدن هستند"، خاطرنشان کرد: خداوند در همه حال سعی دارد عیار انسان‌ها را بسنجد و به همین خاطر آنها را در شرایط مختلف در بوته آزمایش قرار می‌دهد.

این مراسم با حضور امیر سرتیپ خلبان حسن شاه‌صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش، حجت‌الاسلام والمسلمین ولی‌الله صبری رییس اداره عقیدتی سیاسی، امیر سرتیپ خلبان علیرضا برخور جانشین فرمانده نیروی هوایی، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش و دیگر فرماندهان و مسئولان ارشد این نیرو برگزار شد.

انتهای پیام

کد N103184

وبگردی